שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    איך פתאום באת? הילד ענק!

    אל תקחו את ההתקדמות של אבדיה כמובנת מאליה. תהנו מכל רגע שהוא כאן איתנו בארץ הקודש, ושימו לב לכל הדברים היפים שהוא עושה על הפרקט. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

    לאט לאט, או יותר נכון, מהר מהר, גדל לנו מתחת לעיניים כוכב ענק, שצפוי לשחק באחת מקבוצות הליגה הטובה בעולם בעונה הבאה. זוהי העונה הראשונה בה דני הוא באמת חלק מהרוטציה של מכבי ת"א, ולאור מכת הפציעות, הפך לשחקן סופר חשוב, שנותן את כל כולו ומוכיח שוב למה הוא יהיה ב-NBA.

     

    בשבועות האחרונים אפשר לראות בבירור את ההתקדמות והשיפור של הטאלנט. קחו את המשחק באילת בו קלע 26 נקודות, או המשחק הנהדר שלו נגד ריאל מדריד בבית, שבו לקח את רודי פרננדס האגדי לטבעת, ובעיקר היה בהגנה בכל מקום. שבוע לאחר מכן הציג יכולת פנטסטית נגד חימקי, כאשר צלף 11 נק' והוריד 9 ריב'. ובשישי האחרון, אבדיה היה השחקן הטוב ביותר במדים הצהובים נגד פנרבחצ'ה, עם שיא יורוליג של 13 נק', הוא שוב חיפה על הפציעה של יובל זוסמן והראה מה הוא באמת שווה. ומה עם הדאנק האדיר על הראש של ג'יג'י דאטומה? אל תדאגו, המהלך הזה כבר תפס את המקום הראשון במצעד 10 מהלכי המחזור ה-24. לאחר מכן הוא המשיך באותו הקו בליגה עם הופעה אדירה של 20 נק' נגד ב"ש.

     

    דני אבדיה  (צילום: יאיר שגיא)
    דני אבדיה (צילום: יאיר שגיא)

     

    פתאום, דני הוא סמל של מכבי. כשחקן ישראלי, כן? כרגע אין זוס, אין כספי ואין ג'ונדי. אז כל הדברים הללו התחברו מוקדם מהצפוי, וכמה שכיף לראות את זה. הצרכים של אבדיה ומכבי נפגשו בדיוק בזמן. מכבי חיכתה לשחקנים שמציגים יכולת טובה, חיכתה למישהו שייקח אחריות, יקלע סלים ויצור לאחרים. ומה דני רוצה בסך הכל? לשחק, וכמה שיותר. להראות מה הוא שווה, ולקבל ביטחון. אז כל המשחקים האחרונים והמצוינים של אבדיה מגיעים בזכות הביטחון שהוא מקבל מהמערכת הצהובה, ובנוסף בגלל הדקות.

     

    לכוכב הצעיר יש כמה יתרונות על שחקנים אחרים, שיקנו לו כרטיס לליגה הטובה בעולם. בהגנה, ראינו את דני לא פעם ולא פעמיים מצליח לשמור גם על סנטרים גבוהים וחזקים ממנו. הוא שחקן פיזי, ועם כוח רצון ונחישות מצליח לעצור ולמנוע סלים בטוחים, ובכך הוא הופך לכאב ראש עבור היריבה. אמנם הוא מבצע עבירות רבות, אבל לשופטים קל להדביק לו עבירות שטותיות. בהתקפה, יש לו שליטה מצוינת בכדור, יכולת מסירה גבוהה מאוד והוא יודע למצוא את חבריו בטיימינג ובמקום הנכון. דני גם שיפר את הקליעה שלו מבחוץ, ונראה שהוא יכול ליצור בכל פעם נקודות מהתקפה שנתקעה.

     

    לסיכום, אל תקחו את הצמיחה של הכוכב כמובנת מאליה. תהנו מכל רגע שהוא כאן איתנו בארץ הקודש, ושימו לב לכל הדברים היפים שהוא עושה על הפרקט. נאחל לו הצלחה במכבי וגם בהמשך הקרב ובא, אתה כוכב!

     

    רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: ראובן שוורץ
    דני אבדיה
    צילום: ראובן שוורץ
    מומלצים