שתף קטע נבחר

מקסימוביץ' התפטר מרמה"ש, לוי מועמד

כדוריד: אחרי ההפסד 27:24 להפועל ראשל"צ, הסרבי החליט לשים את המפתחות. דור רוסו יאמן עד למציאת מחליף. עוזר מאמן הנבחרת עשוי לחזור. בשישי: מכבי ראשל"צ - הפועל אשדוד

זעזוע משמעותי באחת הקבוצות הגדולות בכדוריד הישראלי. ניקולה מקסימוביץ' הודיע אמש (רביעי) על התפטרותו מאימון א.ס רמת השרון. הסיבה: היכולת הלא טובה שהציגה הקבוצה בתקופה האחרונה, וההפסד להפועל ראשון לציון 27:24, שקבע כי לרמה"ש לא יהיה ככל הנראה יתרון ביתיות בפלייאוף מכיוון שהיא מדורגת במקום החמישי, מרחק חמש נקודות מראשל"צ שמדורגת רביעית.

 

מקסימוביץ' הגיע לרמה"ש כהבטחה גדולה אחרי עונות נהדרות במכבי תל אביב, הן בקבוצות הנוער והן בבוגרים, כשבמקביל הוא מאמן גם את נבחרת גיאורגיה. ההתחלה הייתה סבירה, אבל התוצאות הרעות בסיבוב השני, ובעיקר ההפסד ברביעי לראשל"צ גרמו לו לעזוב. יש לציין כי גם במועדון לא היו מרוצים מהיכולת והתוצאות, בטח נוכח הסגל שכולל כוכבים כמו האחים חן וגיל פומרנץ, יוסי אפו, עמית גל, דניאל שקלים, והזרים ג'ורג'ה ג'קיץ, פרדרג ויין ומילאן פאבלוביץ'.

 

זעזוע על הקווים. מקסימוביץ' (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
זעזוע על הקווים. מקסימוביץ'(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

מי שהעביר כבר את האימון אתמול ויעמוד על הקווים בשישי (16:00) בחוץ מול מכבי קריית מוצקין הוא עוזרו של מקסימוביץ', דור רוסו בן ה-32. רוסו עבד בשנים האחרונות במחלקת הנוער של רמה"ש ובאיגוד הכדוריד. בהנהלת המועדון לא מתכוונים להשאיר אותו עד לסיום העונה, ובודקים מספר מועמדים. גם שמו של האקס, אסף לוי, שאימן את הקבוצה בעונה הקודמת עלה וסיכוי לא רע שיגיע.

 

ליגת העל, מחזור 17 (שעה מרכזית 16:00): מכבי דימונה - מ.כ חולון, א.כ נס ציונה - עירוני רחובות, בני הרצליה - קריית אונו, מכבי קריית מוצקין - א.ס רמת השרון, מכבי ראשון לציון - הפועל אשדוד, הפועל ראשל"צ - מ.כ באר שבע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ניקולה מקסימוביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים