שתף קטע נבחר

אחרי דיסלדורף: הג'ודאים הישראלים בבידוד

בהלת הקורונה הגיעה גם לג'ודו הישראלי: שמאילוב, פליקר, קוכמן וששון יהיו בבידוד. נבחרת הנשים תחזור ארצה מצ'כיה

 

בהלת נגיף הקורונה לא פסחה על הג'ודו הישראלי. בעקבות ההנחיות האחרונות של משרד הבריאות, גילו היום (רביעי) כמה ג'ודאים ישראלים כי הם צריכים להשלים ימים בבית על מנת למנוע אפשרות הדבקה.

 

מדובר בגפן פרימו, תמנע נלסון לוי, גילי כהן, ברוך שמאילוב, טל פליקר, לי קוכמן ואורי ששון. כולם היו בדיסלדורף במהלך הגראנד סלאם האחרון (21-22 בפברואר). ששון לא התחרה, אך נכח שם במחנה אימון וחזר רק השבוע. נבחרת הגברים נמצאת כבר בארץ וספורטאיה משלימים את ימי הבידוד עד יום שבת וראשון.

 

שמאילוב בפעולה (צילום: רויטרס)
גם הוא היה בדיסלדורף. שמאילוב(צילום: רויטרס)

 

ומה לגבי נבחרת הנשים? כל הספורטאיות נמצאות כרגע עם המאמן שני הרשקו במחנה אימונים בצ'כיה, לשם הגיעו אחרי מעבר דרך אוסטריה. הן יעלו ביום ראשון על טיסה חזרה ארצה וישלימו ימי בידוד עד שבת הבאה. גם שירה ראשוני, שלא הייתה בדיסלדורף אך המריאה לאוסטריה, נכללת ברשימה.

 

גם היו"ר משה פונטי, שהיה עם המשלחת הישראלית בדיסלדורף, יהיה בבידוד. "אנחנו נשמע להוראות משרד הבריאות וכל אחד יהיה בבידוד כמה שיצטרך", אמר פונטי. "זה פוגע בהכנות אבל אין מה לעשות זה מצב שעוד לא הורגלנו אליו ונצטרך לעקוב ולראות איך זה מתפתח. מה שכן, לי יש סוף סוף קצת חופש אחרי שמונה שנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אורי ששון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים