שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    ברצלונה לא צריכה את ניימאר / תוכן גולשים

    גריזמן לא פחות טוב מהברזילאי וסוארס עוד יחזור. אני הייתי מנסה להביא דווקא את איסקו ואת תיאגו אלקנטרה, שיעזרו למסי בהובלת הכדור. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

    בשנים האחרונות התרגלנו לקסם הבלתי נגמר של לאו מסי, אבל יחד עם הגיל המתבגר שלו גם השחקנים שלצידו לא מספקים את הסחורה. איוואן ראקיטיץ' בירידה ביכולת, ארתור וגם פרנקי דה יונג עוד לא נמצאים בטופ של הכדורגל והם יכולים לעזור מהספסל, אבל עדיין לא להחזיק את הקישור של הקבוצה מהטובות בעולם.

     

    יחד עם הרצון לצרף לעמדת המאמן את הקשר הטוב בכל הזמנים, צ'אבי, הייתי מוותר על המלחמה על ניימאר והייתי דווקא נלחם על טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן, ואיתו הייתי מצרף את חברו לנבחרת וגאון כדורגל בפני עצמו, איסקו.

     

    ריאל מדריד (צילום: MCT)
    איסקו(צילום: MCT)

     

    שני השחקנים האלה לפני סרחיו בוסקטס, היחיד ששומר על הכושר המדהים מהעונות הגדולות, יכולים להחזיר את בארסה האהובה על אוהדיה להיות אותה אחת שהייתה בתקופתו של פפ גווארדיולה.

     

    מסי יחזור להתעסק בשערים ולא בחיפוש אחר הכדור, לואיס סוארס למרות גילו יכול להחזיק את ההתקפה עם מחליף ראוי אחד, ואם עסקת ניימאר לא תצא אל הפועל, אז אנטואן גריזמן הוא לא פחות טוב מהברזילאי.

     

    יש כאלה שחולמים יום אחד להיות מאמנים גדולים והם רוצים שיהיה להם בקבוצה את מסי וכריסטיאנו רונאלדו יחד. גם אני חלמתי פעם להיות מאמן. אצלי יש רצון דווקא לראות את צ'אבי ואנדרס אינייסטה שוב יחד (אם אפשר אז גם את קרלס פויול מאחורה).

     

    רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים