שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    תמרור עצור לספורט העולמי / תוכן גולשים

    ספורט מקצועני אמור לשמש דוגמה ראויה לצופים בו, והגיע הזמן שהקבוצות והשחקנים יפגינו ויעצרו את העונה. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

    ההידבקויות של שחקנים מקצוענים בענפים השונים, כמו בלם יובנטוס דניאלה רוגאני וכדורסלן יוטה ג'אז רודי גובר, הוכיחו סופית כי יש לעצור את הספורט העולמי לאלתר. משחקים ללא קהל היו הצעד הברור והמתבקש לאור התפשטות המגפה, אבל בזמן שבעלי הקבוצות דאגו לקהל אוהדיהם, הם שכחו לחלוטין לדאוג לשחקנים שלהם.

     

    ברוב ענפי הספורט בעולם מתקיים מגע פיזי בין הספורטאים, בנוסף להפרשות כמו רוק וזיעה במהלך המאמץ הפיזי שחווים הספורטאים. בעוד הציבור מונחה לשמור מרחק ולשטוף ידיים, הספורטאים ממשיכים במגע עם הקולגות שלהם. הפסקת הליגות המקצועניות היא הכרח כשמדובר בחיי אדם, וכמו שמנהל צריך לדאוג לעובדיו, ככה בעלי הקבוצות צריכים לדאוג לשחקנים שלהם.

     

    רודי גובר (צילום: AP)
    רודי גובר(צילום: AP)

     

    אין ספק שמהלך כזה יהיה קשה ביותר לאוהדים ויפגע בהכנסות ובעבודה הקשה שהושקעה במהלך העונה, אבל כל אלו אינן סיבות ראויות להמשך סיכון השחקנים. ספורט מקצועני אמור לשמש דוגמה ראויה לצופים בו, והגיע הזמן שהקבוצות והשחקנים יפגינו ויעצרו את העונה. עד אז נקווה כולנו לימים בריאים יותר.

     

    רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים