שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    הסיוט של אוהדי באר שבע הפך למציאות

    השחקנים, בעזות מצח ובהתעלמות מוחלטת מהמציאות החדשה בה אנחנו נמצאים כתוצאה מהקורונה, סירבו למתווה הבעלים לקיצוץ, ובכל כך הרבה דרכים ירו לעצמם ברגל ופגעו בקהל. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

    הסיוט של אוהדי הפועל באר שבע הפך למציאות. אלונה ברקת, בתגובה למכתב ששלחו אליה שחקני הקבוצה באמצעות עורך הדין ששכרו, הודיעה כי תמכור את המועדון. השחקנים, בעזות מצח ובהתעלמות מוחלטת מהמציאות החדשה בה אנחנו נמצאים כתוצאה מהקורונה, סירבו למתווה הבעלים לקיצוץ, ובכל כך הרבה דרכים ירו לעצמם ברגל ופגעו בקהל.

     

    הרי הדרך הפשוטה ביותר עבור אלונה הייתה להודיע שכלל עובדי המועדון יוצאו לחל"ת עד הודעה חדשה, וכך שחקני ועובדי המועדון היו מוצאים עצמם ללא שכר וללא צפי לקבלתו. אני לא יודע אם הם מודעים לכך, אבל חוק הביטוח הלאומי מגביל את סכום דמי האבטלה המרביים ל-422 ש"ח ליום. בחישוב מהיר - הרבה פחות ממה שהם רגילים להרוויח, והרבה יותר מהקיצוץ אותו הציעה הבעלים. מעבר לכך, קיימת מציאות כלכלית לא פשוטה ופגיעה משמעותית בהכנסות המועדון, ומן הראוי שכלל השחקנים יירתמו ויתנו בחזרה למועדון שמכלכל אותם ומעניק להם את הבמה, במקום להתנהג כמו שכירי חרב שכל מה שמעניין אותם הוא הכסף, ללא שום סנטימנטים למועדון ולסמל.

     

    ברקת (צילום: הרצל יוסף)
    ברקת(צילום: הרצל יוסף)

     

    בחשיבה קדימה, במידה שאלונה ברקת אכן תעזוב, קיימים שניים עד שלושה מועדונים שיכולים לעמוד בשכר אליו התרגלו, וספק אם נוכח המציאות הכלכלית החדשה יהיו מוכנים לשלם את השכר הזה, כך שלטווח הארוך, בכל מקרה יספגו פגיעה בשכרם.

    המתווה של אלונה ברקת, גם אם לא קל לעיכול, הוא הוגן אם מסתכלים על הקיצוץ בשאר המועדונים, וכולל גם השקעה נוספת מכיסה הפרטי.

     

    לסיכום, גם אם בסוף יתעשתו השחקנים ואכן יגיעו להסכמה עם הבעלים, הרי שחשפו עצמם כרודפי בצע שסמל המועדון אינו חשוב להם בשום צורה ולא מסמל דבר עבורם. מנגד, כהערה לאלונה: בסגל שכולל מספר מצומצם של שחקני בית שגדלו על אהבת המועדון והסמל, לא מפתיע שהשחקנים דואגים רק לכיסם הפרטי. טוב יהיה אם במידה שתישאר תדאג להעצים ולפתח את מחלקת הנוער. הלוואי שתתחרט.

     

    רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אורן אהרוני
    אלונה ברקת
    צילום: אורן אהרוני
    מומלצים