שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    אילת? הפתרון בכלל נמצא בחיפה

    בעיר הצפונית יש כל מה שצריך כדי לקיים את משחקי הפלייאוף העליון מבחינת מגרשים ותנאים לשחקנים. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

    משרד התרבות והספורט, מירי רגב ומינהלת הליגות לכדורגל רוצים לסיים את עונת הכדורגל באילת, ביולי. עד שתצליחו לשפר את התנאים בדיר החזירים שאתם קוראים לו אצטדיון באילת, ולהמציא מזגן גדול מספיק, בואו קחו תוכנית אלטרנטיבית, עליי בלי כסף:

     

    ב-2014 נחנך אצטדיון סמי עופר בהשקעה של חצי מיליארד שקל. הוא מכיל 4 חדרי הלבשה, תשתיות שידור מתקדמות, תשתיות VAR, גג, משטח דשא איכותי, סטריליות מוחלטת מהסביבה החיצונית. בעיר קיימים גם מגרשי אתוס וקצף: באתוס קיימים 2 מגרשי כדורגל תקניים עם דשא טבעי, ומגרש אימונים סינתטי. קצף הוא האצטדיון הביתי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה ומכיל מגרש כדורגל תקני עם דשא טבעי, יציע כבוד ויציע לאורך המגרש, שניהם מקורים, עם תשתיות שידור, 2 חדרי הלבשה וחדרי שופטים, והמגרש מאושר למשחקים בליגת העל לנוער (ומשחקי נוער במסגרות אירופיות). אכסניית אנ"א חיפה מכילה 95 חדרים, חדר אוכל ומגרש ספורט. מבודדת לחלוטין ממרכזי יישוב.

     

    יציעים ריקים אתמול בסמי עופר (צילום: עוז מועלם)
    סמי עופר(צילום: עוז מועלם)

     

    התוכנית: אם כבר הוחלט על סיום העונה בפלייאוף התחתון, אז רק 6 קבוצות יצטרכו להתחרות ביניהן בסיום העונה על האליפות והמקומות המובילים לאירופה. 3 משחקים בכל מחזור, 10 מחזורים. למה לא לשכן למשך שבועיים את כל שחקני הקבוצות ואנשי המשק ההכרחיים באכסניית אנ"א, שממוקמת כ-2 ק"מ מסמי עופר ובמרחק של חציית כביש מאתוס וקצף? אין יוצא ואין נכנס. נכון, זה לא הפינוק ששחקני הכדורגל בארץ רגילים לו, אבל בואו, גם החיים שלנו הם לא בדיוק מיאמי בחודש וחצי האחרון. תערכו בדיקות ואחרי שמוודאים שכולם כשירים, ממשיכים.

     

    באזור 5 מגרשי כדורגל בגודל תקני. הקבוצות יתחלקו ביניהן במגרשים בשביל אימונים. בכל מחזור ייבחר כרגיל המשחק המרכזי, והוא יצקיים בסמי עופר בעל התשתיות העדיפות. את שני המשחקים האחרים של המחזור תקיימו יום ויומיים למחרת בקצף. התשתיות אמנם פחותות, אבל המגרש מכיל כל מה שצריך כדי לקיים משחק כדורגל שישודר בטלוויזיה.

     

    היתרונות: מתקנים עדיפים בהרבה על אלו שבאילת, מרחק קצר בהרבה לרוב קבוצות הפלייאוף ומזג אוויר נוח יחסית לעיר שבה הטמפרטורה בקיץ היא 40 מעלות בצל.

     

    רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים