שתף קטע נבחר

מארק ליונס חתם בהפועל תל אביב

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, הרכז האמריקאי שזכה בעונה שעברה באליפות עם מכבי ראשל"צ, יחזק את הקו האחורי הרעוע של האדומים. עזב את אושאק ספורטיף הטורקית לפני שבועיים בעקבות בעיות כלכליות. רמי כהן: "עבדנו קשה כדי למצוא את השחקן שישדרג אותנו"

החתמה משמעותית להפועל תל אביב. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, קבוצתו של שרון אברהמי צירפה עד לסיום העונה את מארק ליונס (27, 1.85 מ'). בעקבות החתמתו, אלייז'ה ג'ונסון יעזוב את הקבוצה מבלי ששיחק משחק אחד בישראל.

 

 

ליונס שזכה באליפות עם מכבי ראשון לציון בעונה החולפת, פתח את 2016/17 באושאק ספורטיף הטורקית בחוזה המוערך ב-250 אלף דולר. אחרי 18 משחקים בכל המסגרות בהם העמיד ממוצע של 16 נקודות ו-6.3 אסיסטים, הרכז האמריקאי עזב את קבוצתו בעקבות בעיות כלכליות. גם דריל מונרו שזכה עימו באליפות בראשל"צ ופתח את העונה באושאק, נפרד מהמועדון מאותה סיבה וחתם בטורק טלקום אנקרה.

 

ליונס במדי ראשל"צ (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
ליונס במדי ראשל"צ(צילום: יובל חן)

 

בהפועל ת"א התלבטו רבות בשבועות האחרונים בנוגע להרחבת הסגל והאם זה אמור להיות באמצעות זר או ישראלי. גם שמותיהם של יובל נעימי, מורן רוט ועודד ברנדוויין ששיחק כבר העונה עם הקבוצה ושוחרר, עלו.

 

פציעתו של רביב לימונד בקרסול טרפה את הקלפים מאחר והקבוצה נבנתה סביבו. היכולת הלא משכנעת של ג'ונסון באימונים יחד עם האכזבה המסוימת מאדריאן בנקס (10.9 נקודות ב-25.1 דקות), גרמו לאברהמי וההנהלה לבחור באופציה של ליונס.

 

בין הצדדים התנהל משא ומתן במשך תקופה. בתחילה ליונס דרש סכומים גבוהים מאוד, אך בסופו של דבר התרצה והוא אמור להרוויח עד סיום העונה כ-100 אלף דולר. ביום חמישי מצפה להפועל ת"א משחק ביתי מול מכבי חיפה ובו הרכז שכבר נמצא בישראל מספר ימים, צפוי לערוך את הבכורה שלו.

 

יו"ר הפועל ת"א רמי כהן: "אמנם סיימנו את הסיבוב הראשון במאזן חיובי, אבל אנחנו לא מסתפקים בכך. עבדנו קשה למצוא את השחקן שישדרג אותנו, ואני שמח שאחרי מאמצים גדולים שמארק ילבש את הגופיה האדומה".

 

מאמן הקבוצה שרון אברהמי: "הפציעה של רביב אילצה אותנו לפעול לחיזוק האחורי. אני מאמין שמארק יתרום לנו המון ויידע לנווט את הקבוצה לצמרת".


פורסם לראשונה 26/12/2016 21:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מארק ליונס
צילום: עוז מועלם
מומלצים