שתף קטע נבחר

מחר: עדיין ללא ליונס, הפועל ת"א מול חיפה

האדומים לא רשמו את הרכש החדש ויאלצו לשחק גם ללא לימונד הפצוע. קרב תחתית לוהט בין נהריה לקריית גת, הפועל אילת מול מכבי ראשל"צ. דוסון צפוי להתלבש אחרי חודש וחצי

עדיין ללא הרכש הנוצץ, מארק ליונס, הפועל תל אביב תארח מחר (ה', 19:40) את מכבי חיפה בפתיחת הסיבוב השני בליגת העל. הסיבה שליונס לא נרשם בטופס היא מכיוון שהוא לא התאמן או שיחק בשלושת השבועות האחרונים מאז שעזב את אושאק ספורטיף.

 

לשרון אברהמי נחסך כאב ראש גדול מהסיבה הפשוטה שליונס אמור להגיע על העמדה של אדריאן בנקס שעד כה מאכזב. כזכור, בנקס הגיע לקבוצה כהבטחה גדולה אבל גם במסגרת סוג של עסקת חבילה עם דייויד קולברן שאמור לתמוך כלכלית באדומים.

 

בנקס נשוי לבת של קולברן ומחכה לקבלת אזרחות ישראלית, מה שלא קורה כרגע. הפועל תאלץ להסתדר גם ללא רביב לימונד הפצוע שייעדר במחזורים הקרובים. בעקבות הגעתו של ליונס, הקבוצה שחררה את אלייז'ה ג'ונסון. הסנטר, רם אליאספור (23, 2.06 מ') חתם בקבוצה ויהיה בסגל.

 

מכבי חיפה גם תחסר שחקן מפתח - גרגורי ורגאס, שחתם לאחרונה אבל עדיין לא הגיע לישראל. במחזור הקודם רשמו הירוקים ניצחון חוץ חשוב ויפה על הפועל אילת - 85:93.

 

האילתים יארחו (19:30) את האלופה, מכבי ראשון לציון, בעוד משחק מהמחזור ה-12. הכתומים מצפים לקבל את שון דוסון שאמור לשוב מפציעה אחרי חודש וחצי. אילת ניצחה 8 מתוך 9 משחקי הבית האחרונים שלה (20 שנה) מול ראשל"צ ורוצה להמשיך במסורת הזו.

 

עירוני נהריה ומכבי קריית גת ייפגשו במסגרת משחק דחוי מהמחזור ה-10 (19:20). מדובר במשחק תחתית עם שתי הקבוצות שמדורגות במקומות האחרונים בטבלה. מנגד, ניצחון של קריית גת יסדר לה פער של שלוש נקודות מיריבתה. אלעד חסין עדיין לא ניצח משחק עם קבוצתו החדשה ויקווה לעשות זאת מחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שרון אברהמי
צילום: עוז מועלם
מומלצים