שתף קטע נבחר

הפציעה של משעור חמורה פחות משחשבו

הפורוורד המצטיין של בני הרצליה, שנפצע בסיום הניצחון הגדול על הפועל ירושלים, לא סובל מקרע בשריר. צפוי להחמיץ את רבע גמר הגביע

חדשות מעודדות לבני הרצליה: הכוכב העולה כרם משעור, שנפצע אתמול בסיום הניצחון 73:94 על הפועל ירושלים, אינו סובל מקרע בשריר התאומים כפי שחששו תחילה וסובל ממתיחה בלבד. הוא ייעדר לפרק זמן של שבוע ימים בסך הכל.

 

משעור הצטיין במשחק אמש עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים. הפורוורד בן ה-25 רושם העונה בממוצע 14.2 נקודות ו-9.6 כדורים חוזרים במשחק. הוא שני בליגה בריבאונדים (יחד עם חברו לקבוצה ג'ף אדריאן) וראשון מבין הישראלים.

 

אבירם זליקוביץ' אמר אחרי הניצחון הגדול על ירושלים באולם היובל: "כמובן שההפרש לא משקף, אבל בבית זה אופרה אחרת מבחינתנו ואנחנו יכולים לנצח כאן כל קבוצה. אני מקווה שנמשיך לשמור על הבית שלנו".

 

"אני לוקח כל משחק בפני עצמו, עברתי תקופה לא פשוטה מבחינה אישית", הוסיף זליקוביץ', שחוזר לעצמו אט-אט אחרי ששב מהיעדרות ארוכה. "אני מקווה שנמשיך עם הניצחונות ונמשיך ביחד".

 

מלבד משעור גם דני רובין, שסובל משבר בידו, לא ישחק במוצאי שבת ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל ירושלים והוא ייעדר תקופה ממושכת יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
כרם משעור
צילום: עוז מועלם
מומלצים