שתף קטע נבחר

קריית גת: ברנדון באומן מצטרף

האמריקאי (31, 2.06 מ') סיכם את תנאיו אצל נועלת הטבלה עד לסיום העונה. השחקן שהתחתן עם ישראלית ושיחק בעבר במכבי ראשל"צ וגלבוע/גליל, נמצא בתהליכים לקבלת אזרחות. גם ג'וש סלבי הצטרף

ברנדון באומן (31, 2.06) סיכם את תנאיו במכבי קריית גת עד תום העונה. הצדדים צפויים לחתום רשמית כבר בשעות הקרובות, באומן למעשה יגיע במקומו של סינגלטון ששוחרר בסוף דצמבר.

 

כזכור, סינלגטון בן ה-35 עזב את הקבוצה בגלל חוסר התאמה כללי זאת אחרי ששותף העונה בתשעה משחקי ליגה וקלע בממוצע 11.4 נקודות.

 

ברנדון באומן, בקדנציה הקודמת שלו בישראל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ברנדון באומן, בקדנציה הקודמת שלו בישראל(צילום: אורן אהרוני)

 

שחרורו של סינגלטון לא היה השינוי היחידי בקבוצה שממוקמת בתחתית טבלת הליגה עם מאזן 2 ניצחונות מול 11 הפסדים, המאמן נתי כהן החליט לקחת אחריות על המצב והתפטר, במקומו הגיע אלעד חסין. ובגזרת השחקנים גם מרקו קילינגסוורת׳ שוחרר לעירוני רמת גן מהליגה הלאומית, ובשבוע האחרון גם טיישון טיילור.

 

באומן שהתחתן לאחרונה עם ישראלית ונמצא בתהליכים לקבל אזרחות, שיחק בארץ בעונת 2012/13 במכבי ראשון לציון ולאחר מכן כחודש בעונת 2013/14 בגלבוע גליל. שיחק בעונה שעברה באא"ק לרנקה הקפריסאית, עמה זכה באליפות והעמיד ממוצעים של 15 נקודות ו-7 ריבאונדים ונבחר לחמישיית העונה. וכיום משחק בספירו שרלרואה מהליגה הבלגית, שם הוא מעמיד ממוצעים של 13.6 נקודות ו-4.2 ריבאונדים ב-27 דקות בליגת האלופות של פיב"א.

 

רכש נוסף שעשתה הקבוצה הוא ג'וש סלבי (1.87, בן 25) ששיחק בבני הרצליה בעונת 2014-2015. בה העמיד ממוצעים של 16 נקודות ו5 אסיסטים. הוא יחליף את טיישון טיילור ששוחרר. בכך קריית גת משלימה את מכסת הזרים עד תום העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
ברנדון באומן
צילום: גיל נחושתן
מומלצים