שתף קטע נבחר

נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים לא העפילה לאליפות העולם עד גיל 23

החניכים של ליאור דרור הפסידו לצרפת 60:30 במשחק על המקום החמישי באליפות אירופה, המעניק את הכרטיס לטורניר בקיץ בקנדה

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים סיימה במקום השישי באליפות אירופה שנערכה באיטליה, לאחר שהפסיפדה אתמול (ש') לצרפת 60-30. בכך איבדה הנבחרת סיכוי להעפיל לאליפות העולם עד גיל 23, שתתקיים ביוני בטורונטו, קנדה.

 

מאמן הנבחרת ליאור דרור ועוזרו גדי סלובק, זכו לשבחים רבים על הובלת הנבחרת להישג המרשים. לרשותם עמד סגל צעיר מאוד וחסר ניסיון, שכמחצית ממנו מורכב מנערים בני 13-15.

 

נבחרת ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים (צילום: הוועד הפראלימפי) (צילום: הוועד הפראלימפי)
נבחרת ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים(צילום: הוועד הפראלימפי)

 

קפטן הנבחרת, שי ברביבאי, סיכם את האליפות: "לצערי, לא הצלחנו להעפיל לאליפות העולם. ידענו שאנחנו נוסעים עם סגל מאוד צעיר. אני הייתי המבוגר ביותר וחגגתי 21 במהלך הטורניר. בחמישייה נגד צרפת עלו שלושה ילדים בני 14, לאחר שהתמודדנו בטורניר עם פציעות ופסילת שחקן".

 

"הפערים הפיזיים בגילים האלה הם קריטיים. ש כברת דרך ארוכה שהחבר'ה עוד צריכים לעבור בתור ספורטאים. נעשה פה תהליך מדהים בארבע השנים האחרונות, שאותו מוביל המאמן ליאור דרור. אני בטוח שלטווח הארוך נבחרת העתודה תניב פירות. אני באופן אישי פוניתי לבית חולים לאחר המשחק מול צרפת מחשש לסדק בצלעות. אני גאה בחברים שלי ומאמין שאת רובם נפגוש בהמשך בנבחרת הבוגרת".

 

מנהל הנבחרת, בני קליין: "סיימנו את האליפות הזו בידיעה שעמדנו בציפיות ששמנו לעצמנו. ניצחנו את ספרד והולנד, שתי נבחרות בעלות מסורת והישגים נאים. התחושה הכללית היא שיש לנו פוטנציאל מצוין לאליפויות הבאות, כי גדל כאן דור חדש ומוכשר של צעירים, שבאים עם המון מוטיבציה ותשוקה ללמוד ולהשתפר. את הפירות האמיתיים נקצור בלי ספק בעתיד"

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הוועד הפראלימפי
ארתור חסון, נבחרת ישראל
צילום: הוועד הפראלימפי
מומלצים