שתף קטע נבחר

ממשיכים בתנופה: 62:101 לנהריה על באקן

השחקנים של אריק אלפסי לא התקשו מול היריבה החלשה מדנמרק בליגת האלופות של פיב"א, ורשמו ניצחון רביעי ברציפות שהשאיר להם סיכוי לעלות לשלב הבא במפעל. ניק פאוסט להט עם 30 נקודות - מתוכן 23 ברבע השני

לא כוחות. עירוני נהריה הביסה הערב 62:101 את קבוצת באקן ברס הדנית, במסגרת המחזור ה-13 בליגת האלופות של פיב"א. נהריה הגיעה למשחק במומנטום נהדר אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגת העל, כשגם באירופה היא רשמה ניצחון בשבוע שעבר על דומז'אלה בחוץ שהבטיח לה את המקום בשלב ההצלבה של היורופקאפ לפחות. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק העונה שלה באירופה מול פרנקפורט הגרמנית, כשניצחון יוביל אותה לשלב הבא בליגת האלופות.

 

הערב (ג'), שבוע לפני מחזור ההכרעה של שלב הבתים, קיבלה נהריה יריבה קלה בדמותה של באקן. במועדון יכולים להיות מרוצים מאוד, בעיקר מהיכולת של ניק פאוסט שסיים עם 30 נקודות, וגם מהיכולת שהפגינו שחקני הספסל - איגור נסטרנקו סיים עם 16 נקודות וסטו דאגלאס הוסיף 12.

 

התפוצץ ברבע השני. פאוסט (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
התפוצץ ברבע השני. פאוסט(צילום: אלעד גרשגורן)

 

קלעו לנהריה: פאוסט 30 נקודות (6 ריבאונדים), נסטרנקו 16, דאגלאס 12, שולדברנד וגייטס 11 כל אחד, בראון 9, בר אבן 6, נאש, ברקוביץ' ונברו 2 כ"א.

 

הרבע הראשון הסתיים ביתרון של נהריה 11:19, ואחריו החל מופע אישי של פאוסט, שקלע 23 נקודות ברבע השני והוביל את נהריה לרבע אדיר של 16:40 ויתרון 27:59 במחצית. עד הסיום נהריה השתעשעה, כשהמאמן מאפשר דקות משחק לשחקני הספסל ומנוחה להרכב הראשון לקראת משחק הליגה במוצ"ש נגד הפועל ירושלים.

 

ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. אלפסי ושולדברנד (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. אלפסי ושולדברנד(צילום: אלעד גרשגורן)

 

מהלך המשחק

עירוני נהריה פתחה טוב את המשחק ונהנתה משתי שלשות של יונתן שולדברנד. גילברט בראון שהוסיף עוד נקודות מחוץ לקשת וסל ועבירה שחילץ טיירון נאש הורידו את נהריה בסיום הרבע הראשון ביתרון 11:19.

 

הרבע השני היה הצגה של איש אחד - ניק פאוסט, שהתחיל את הרבע עם 0 נקודות וסיים אותו עם 23. פאוסט הלוהט קבר ארבע שלשות, הוסיף ארבעה סלי שדה, דייק שלוש פעמים מהקו והוריד חמישה ריבאונדים, כשהוא סוחף את נהריה לרבע ענק שהסתיים בניצחון 16:40.

 

תומר בר אבן בפעולה (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
תומר בר אבן בפעולה(צילום: אלעד גרשגורן)

בין לבין היו אלה שחקני הספסל שעלו ותרמו נקודות בראשות איגור נסטרנקו שהציג יכולת טובה גם במשחק בסלובניה בשבוע שעבר, סטו דאגלאס ותומר בר אבן שהוסיפו ארבע כל אחד ובראון שסיפק הטבעות. בסיום המחצית נהריה טסה ליתרון 27:59.

 

ברבע השלישי נהריה מעט הורידה רגל מהגז אבל עדיין שמרה על הפרש גבוה. אסיסט של נסטרנקו לניב ברקוביץ' קבע 40:73, ונקודות של פאוסט העניקו לנהריה יתרון 44:77 בסיום הרבע. הרבע הרביעי היה גארבג' טיים ארוך ונהריה עם נקודות של רועי נברו עלתה ליתרון השיא - 57:99. בסיום חגגו הסגולים את הניצחון הכי קל שלהם העונה באירופה, 62:101.

 

יינסי גייטס נושא עיניים לעבר הסל (צילום: אלעד גרשגורן)
יינסי גייטס נושא עיניים לעבר הסל(צילום: אלעד גרשגורן)
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
ניק פאוסט
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים