שתף קטע נבחר

קווין פינקני סיכם במכבי חיפה

אקס הפועל ירושלים (33, 2.07) שיחק לאחרונה בפיליפינים ובעבר גם נכלל בסגל של בוסטון סלטיקס. הוא יצטרף לירוקים בחוזה עד לסוף העונה. טוני מיצ'ל עשוי לפנות את מקומו

רכש חדש למכבי חיפה: הפורוורד/סנטר קווין פינקני (33, 2.07) סיכם עד לסוף העונה. פינקני שיחק לאחרונה בפיליפינים וב-9 משחקים במדי פיניקס פיול מאסטרס רשם ממוצעים מרשימים של 23.4 נקודות, 13 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-1.4 חסימות לערב.

 

פינקני שיחק גם ביורוליג במדי אולימפיה לובליאנה, איתה גם זכה בגביע הסלובני בשנת 2011. בשלב מוקדם יותר בקריירה שלו הוא רשם שישה משחקים במדי בוסטון סלטיקס מה-NBA, בעונת 2006/07.

 

עופר רחימי (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
עופר רחימי(צילום: ראובן כהן)

 

השחקן המנוסה שיחק בישראל בעונת 2009/10, במדי הפועל ירושלים, ורשם 9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בממוצע ב-19 משחקי ליגה. במסגרת היורוקאפ הוא סיים עם 9.4 ו-3.7 בהתאמה.

 

ההודעה על הסיכום עם פינקני יצאה מספר שעות לפני משחקה של מכבי חיפה בגן נר מול גלבוע/גליל ואחרי שהוחלט לחזק את הקבוצה, שספגה בשבוע שעבר הפסד ביתי לנועלת הטבלה מכבי קריית גת. בחיפה ינסו להיפרד מהשחקן המוכשר טוני מיצ'ל, שעמוס בבעיות משמעת והביע נכונות לעזוב את הקבוצה בעקבות בעיותיו האישיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נועם מושקוביץ'
קווין פיקני
צילום: נועם מושקוביץ'
מומלצים