שתף קטע נבחר

5 זרים בהפועל ת"א? האוהדים יחליטו

בעקבות הסיטואציה שנוצרה עם אדריאן בנקס וחמו, דייויד קולברן המשמש כאחד הספונסרים, במועדון מעוניינים במהלך. ישיבה עם האוהדים תיערך בשבת

אם לא יהיו הפתעות, הפועל תל אביב תשחק את משחק הליגה הקרוב שלה מול בני הרצליה עם חמישה זרים. הסיבה: בקבוצה נכנסו לפלונטר עם אדריאן בנקס. כזכור, הגארד האמריקני הנשוי לישראלית, ציפה לקבל אזרחות אך בינתיים זה לא קורה.

 

חמו, דייויד קולברן, לשעבר הבעלים של ברק נתניה, מכניס כמה מאות אלפי שקלים לקבוצה כתמיכה. מאז החתמתו של רמי הדר וצירופו של מארק ליונס, המניה של בנקס ירדה והוא לא נרשם לשני המשחקים האחרונים.

 

נוצר פלונטר. אדריאן בנקס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
נוצר פלונטר. אדריאן בנקס(צילום: עוז מועלם)

 

הגארד אף צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי נמאס לו מהמצב והוא לא רוצה להילחם. עפ"י מקורבים לקבוצה, הסיטואציה עם בנקס מרתיחה את קולברן שדורש שבנקס יתחיל לקבל דקות.

 

לכן לאנשי הקבוצה לא נותרה ברירה אלא לרשום חמישה זרים, לוותר על המענק על סך 250 אלף השקלים מהמנהלת, וגם לאבד מעט מהזהות שלה, שכן בעבר ראשיה טענו לא פעם כי לא ישתפו את כמות הזרים המקסימלית. מצד שני, קולברן עשוי לעזור לאדומים וישלים את סכום המענק.

 

במועדון מבינים שמדובר בסאגה לא קטנה, לכן קבעו אסיפת חברים מיוחדת עם האוהדים ביום שבת בכפר הירוק כדי שהדר והיו"ר, רמי כהן, יסבירו על היתרונות שבמעבר לחמישה זרים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי הפועל ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים