שתף קטע נבחר

עם חמישה זרים, הפועל ת"א תתארח בהרצליה

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, האדומים החליטו על הגדלת כמות האמריקנים, ויקוו לנצח בשני (18:25) באולם היובל. מכבי ת"א מארחת את מכבי אשדוד (18:30), מכבי קריית גת מול אילת (20:30)

המחזור ה-15 בליגת העל יסתיים מחר (ב') עם שלושה משחקים. במוקד: בני הרצליה תארח את הפועל תל אביב (18:25). כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, האדומים החליטו לרשום עד לסיום העונה חמישה זרים בעקבות הסיטואציה שנוצרה עם אדריאן בנקס וחמו, דייויד קולברן, המשמש כאחד הספונסרים של הקבוצה.

 

בישיבת חברים מיוחדת שנערכה בשבת בכפר הירוק, ואחרי שחשיבות הנושא הוסברה ע"י היו"ר, רמי כהן, והמאמן, רמי הדר. הוסכם כי הקבוצה תלך על המהלך ותוותר על המענק על סך 250 אלף השקלים מהמנהלת (קולברן ישלים מכיסו את הכספים החסרים).

 

שתי הקבוצות מגיעות למפגש אחרי הפסדים בליגה. הרצליה לאילת 94:91 (וכן באירופה מול קורמנד - 91:88), והפועל ת"א בדרבי - 87:73.

 

שני שחקני המפתח של ההתמודדות הם כרם משעור ומארק ליונס. הפורוורד הישראלי השווה בשבוע שעבר את שיא הקריירה שלו עם 25 נקודות ב-29 דקות, והוסיף גם 12 ריבאונדים. ליונס שהגיע להפועל לפני שלושה משחקים, נמצא בכושר פנטסטי מחוץ לקשת (14 מ-28), ובשני ביקוריו האחרונים באולם היובל הוא הצטיין - סל ניצחון על הבאזר בגביע, ו-20 נקודות בניצחון של ראשל"צ.

 

משעור. שחקן מפתח (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
משעור. שחקן מפתח(צילום: עוז מועלם)

מכבי ת"א - מכבי אשדוד (18:30)

הצהובים ינסו להמשיך את המומנטום מהניצחון ביורוליג על קאזאן (52:60) גם בליגה. דווין סמית' וקווינסי מילר (פצוע), עדיין לא נרשמו באיגוד, והצפי הוא שבמשחק הבא, אחד מהם כבר יירשם כדי שיהיה מוכן לחצי גמר הגביע באמצע פברואר, גם כן מול אשדוד.

 

לפני חמש שנים בדיוק (30 בינואר 2012), רשמה אשדוד את ניצחונה הראשון אי פעם על מכבי ת"א (73:78). מאיר טפירו, אז רכזה הפותח, וכיום מאמן הקבוצה, סיים עם דאבל דאבל של 12 נקודות ו-11 ריבאונדים.

 

מכבי קריית גת - הפועל אילת (20:30)

משחק קריטי מאוד לשתי הקבוצות. מצד אחד קריית גת חייבת ניצחון כדי להמשיך ולהתקרב לגלבוע/גליל. מנגד, אילת לא רוצה להסתבך בתחתית מאחר והשאיפות שלה הן להשתלב בפלייאוף.

 

אפיק ניסים שלא שיחק במשך תקופה בעקבות מחלה, חזר בשבוע שעבר נגד בני הרצליה (ניצחון 84:91), ותרם 9 נקודות ו-5 אסיסטים. הקפטן האילתי עבר את שמוליק זיסמן ברשימת קלעי כל הזמנים של הליגה עם 2,766 נקודות, וכעת הוא זקוק ל-18 נוספות על מנת לעבור את ג'ון וויליס במקום ה-80.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אדריאן בנקס
צילום: עוז מועלם
מומלצים