שתף קטע נבחר

וואייט נפצע, חולון ניצחה את ראשל"צ. צפו

הכוכב נפגע בברכו ברבע הראשון ולא חזר לשחק. קבוצתו ניצחה בביתה לראשונה מאז ה-14 בנובמבר - 77:92 את הכתומים - והעפילה זמנית לפסגת ליגת העל

הפועל חולון העפילה, זמנית כמובן, לפסגת ליגת העל, אך הקבוצה של דן שמיר יצאה הערב (ש') אחרי ה-77:92 על מכבי ראשל"צ ברגשות מעורבים. מצד אחד ניצחון נוסף, מצד שני קאליף וואייט, הכוכב הגדול של שמיר, נפצע בברכו ברבע הראשון, יעבור מחר בדיקת MRI ולא ברור לכמה זמן ייעדר.

 

לטבלת ליגת העל

 

בשני המשחקים האחרונים של חולוניה באולם החדש שלה היא הפסידה - לנהריה ולמכבי ת"א. למעשה, הניצחון האחרון של חולון בבית בליגה הגיע רק ב-14 בנובמבר. רק שהפעם זו הייתה תצוגת תכלית, דווקא מול אחת הקבוצות שהיא מתקשה מולן בשנים האחרונות.

 

מהלך המשחק

הפועל חולון פתחה בסערה ועלתה ל-2:9, רק שבדקה השלישית נפצע קאליף וואייט, הסופרסטאר הגדול של הקבוצה, ולא חזר מאז לפרקט. תומאס ודוסון התחילו להיכנס לקצב וצימקו ל-14:11 ו-22:20, אבל ההמשך היה כל כולו של המקומיים. יבזורי וטיילור, עם שלשה על הבאזר, סיימו את הרבע הראשון ב-20:27 לסגולים.

 

הרוש התחיל את הרבע השני עם חמש נקודות רצופות ועלה ל-15 אישיות (21:32). דוסון ותומאס ניסו שוב לצמצם, אבל הכתומים התקשו מול ההגנה החזקה. הובר חילק אסיסט נוסף מהצד השני לבל שרשם שני דאנקים מהדהדים ושלח את האורחת לפסק זמן (30:42). בהפסקה הפער צמח כבר לפלוס 18, 31:49 חולוני.

 

נפצע כבר בדקה השלישית. וואייט (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
נפצע כבר בדקה השלישית. וואייט(צילום: יאיר שגיא)

 

דוסון ותומאס קלעו נקודות בתחילת הרבע השלישי, מיד אחריהם מהצד השני היו אלה בל ואטקינס. שמיר אמנם קיבל עבירה טכנית, אבל קבוצתו המשיכה לשמור על ההפרש, ובעיקר לשייט לניצחון קל. 53:68 לחולון, עשר דקות לבאזר. הרבע האחרון, כפי שכבר הבנתם, היה די לפרוטוקול. הפער הדו-ספרתי נשמר וחולון ניצחה בסיום 77:92.

 

 

שיבק: "חפרנו לעצמנו בור"

אריק שיבק: "שיחקנו נגד הקבוצה היום הכי טובה בארץ, במגרש הכי קשה בארץ. חפרנו לעצמנו בור עמוק מאוד בחצי הראשון, הם הריחו דם והלכו על זה. אם היינו גומרים את החצי הראשון, כמו בסיטואציה שחשבתי שהיינו צריכים, היינו רואים משחק אחר לגמרי בחצי השני. שיחקנו טוב יותר, אגרסיבי יותר, הצלחנו טיפה לחזור, אבל חולון קבוצה טובה מאוד ומאומנת מאוד".

 

דן שמיר: "איזה הגיון יש שאני אתעסק במה שקרה לקאליף. לא יודע על זה כרגע שום דבר. מחר יידעו יותר, הוא שחקן מאוד חשוב ואני אוהב אותו מאוד, נקווה לחדשות טובות, ונחכה בסבלנות. זה יום טוב להפועל חולון, כי זה היה משחק שלישי השבוע, התנהלות טובה, באנו עם אנרגיות, בלי קאליף אז היה עומס מאוד גדול על ג'ורדן במשחק, והוא שלט במשחק וההגנה שלנו והיכולת שלו הייתה יוצאת מן הכלל.

 

זה לא מחזור שני או שלישי, זה היה יום כזה שאפשר לראות שלא הייתי צריך לעשות יותר מדי, שחקנים מבינים ויודעים מה לעשות, משחקים ביחד, משחקים נכון, מצליח או לא מצליח, לאף אחד אין תעודת ביטוח. התוצאות באות. הדברים האלה יכולים להתהפך, בגלל דברים לא טובים, כמו שקרה לנו היום אולי, או שמישהו אחד יתחיל להכנס לו שטויות לראש. ראינו הרבה קבוצות בעולם ובארץ רצות טובות באיזושהי תקופה ושזה מתהפך, שהדלק נגמר. האחריות שלנו לא לחגוג את איפה שאנחנו נמצאים אלא לדאוג שזה יימשך".


פורסם לראשונה 04/02/2017 19:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
דריון אטקינס
צילום: יאיר שגיא
מומלצים