שתף קטע נבחר

ברביעי: ראשל"צ מול רייזן בצ'מפיונס ליג

פלייאוף העלייה לטופ 16: האלופה תארח (21:00) את הגרמנים במשחק הראשון מבין שניים. לראשונה, מאליק וויינס ייקח חלק במסגרת האירופית. חנוכי: "נתמודד מול יריבה מצוינת ואגרסיבית"

מכבי ראשון לציון תארח מחר (ד', 21:00) את רייזן לודוויסבורג הגרמנית למשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות של פיב"א. מבין 24 הקבוצות שהמשיכו במפעל לשלב הבתים, שמונה העפילו ישירות לשמינית הגמר. יתר 16 הקבוצות, וביניהן מכבי ראשל"צ, מתמודדות בפלייאוף על העלייה. 

 

כזכור, ראשל"צ העפילה לשלב הפלייאוף מהמקום החמישי בבית 2 עם מאזן 7:7. כשבמשחק האחרון בשלב הבתים גברה על חימיק יוז'ני האוקראינית 60:69. אם היא תעבור, מצפה לה מפגש בשמינית הגמר עם נפטונאס הליטאית.

 

לראשונה מאז הצטרפותו לכתומים, מאליק וויינס יהיה רשאי להשתתף במפעל האירופי של פיב"א, אליו יחבור שון דוסון שסבל מפציעה ממושכת ונעדר זמן רב ממשחקי ליגת האלופות.

 

לודוויסבורג סיימה את שלב הבתים במקום הרביעי בבית 5 עם מאזן 6:8. בליגה הגרמנית היא מדורגת במקום התשיעי עם מאזן של 9:8. את הקבוצה מאמן האמריקני ג'ון פטריק והשחקן הבולט בשורותיה הוא הסנטר ג'ק קולי שרשם ממוצעים של 13.6 נקודות ו-6.7 במשחקי פיב"א. עוד בקבוצה הגרמנית, דרו קרופורד, ששיחק בעונה החולפת במדי בני הרצליה.

 

ניצן חנוכי אמר לקראת ההתמודות: "אנחנו עומדים לשחק נגד קבוצה מצוינת ואגרסיבית מאוד. במפגשים מהסוג הזה של בית-חוץ נצטרך לשמור על ריכוז לאורך כל המשחק כדי לצאת עם ניצחון. אנחנו מצפים מהקהל למלא את האולם ולדחוף אותנו כמו שהוא יודע ולעזור לנו לעמוד במשימה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שון דאוסון
צילום: עוז מועלם
מומלצים