שתף קטע נבחר

נהריה: גילברט בראון גמר את העונה

הפורוורד של הקבוצה הצפונית ייעדר זמן ממושך לאחר שאובחן כסובל מקרע ברצועה הצולבת ובמיניסקוס. הקבוצה החלה בחיפוש אחר מחליף. מחר (ד', 19:00): המשחק הראשון בשמינית גמר היורופקאפ מול גזיאנטפ

עירוני נהריה הודיעה הערב (ג') כי שחקנה גילברט בראון גמר את העונה בעקבות הפציעה שעבר במשחק הליגה מול הפועל אילת ביום ראשון. כזכור, שלוש דקות לסיום הרבע השלישי, בראון מעד ונפל על שלטי הפרסום. הצוות הרפואי הוריד אותו לחדרי ההלבשה.

 

מבדיקות שעבר בראון התברר כי הוא סובל מקרע במיניסקוס וקרע ברצועה הצולבת הקדמית שיצריכו ממנו  לעבור ניתוח ותהליך שיקום ארוך. מנהריה נמסר כי: "המועדון מצר על פציעתו הקשה של גילברט בראון, אחד השחקנים הכי חשובים שלנו בעונה האחרונה, ומאחל לו החלמה מהירה. הקבוצה החלה בחיפוש אחר מחליף".

 

במקביל החלה נהריה להתכונן למשחק מחר (19:00) מול גזיאנטפ הטורקית, במסגרת שמינית גמר היורופקאפ. כזכור, נהריה שסיימה את שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א במקום השישי, נשרה למפעל היורופקאפ וזכתה להגרלה קשה מאוד במפגש כפול.

 

נהריה, מגיעה למשחק במומנטום שלילי מאוד אחרי שני הפסדי ליגה לראשל"צ ואילת, כשמנגד הטורקים שנחתו כבר אתמול (ב') בארץ מדורגים רק במקום ה-10 בליגה שלהם, אולם באירופה הם נמצאים במומנטום מצוין עם מאזן 2:10. בין השחקנים הבולטים בקבוצה, ניתן לציין את דבון ג'פרסון, ששיחק בעבר במכבי

חיפה, מרכוס דנמון ואנדי ראוטינס הקנדי, ששלושתם יחד עומדים על ממוצעים דו ספרתיים.

 

אריק אלפסי, משחק לא קל (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
אריק אלפסי, משחק לא קל(צילום: אלעד גרשגורן)

 

מאמן נהריה, אריק אלפסי: "זאת קבוצה מאוד ביתית, עם ארבעה זרים שהיו ביורוליג, והם סקוררים מנוסים. המשחק הראשון יהיה אצלנו בבית ואני מקווה שהקהל יבוא וידחוף אותנו וימלא את ההיכל. כמובן שאתה מגיע לשמינית גמר אז יש חלומות ורצון לעבור שלב, זאת משוכה לא פשוטה אבל נבוא וננסה לעשות הכי טוב שלנו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
גילברט בראון
צילום: גיל נחושתן
מומלצים