שתף קטע נבחר

ראשל"צ: פטריק ריצ'ארד ייעדר כחודשיים

מכה לכתומים: הגארד שנפצע בהפסד לירושלים (82:68) סובל מקרע בשריר התאומים. בקבוצה מעוניינים בשחקן בעמדות 3-4. וויינס: "צריכים להשתפר בהכל"

פטריק ריצ'ארד ייעדר מהמגרשים תקופה של בין חודש לחודשיים, כך התבשרו הבוקר (א') אנשי מכבי ראשון לציון אחרי שהגארד עבר בדיקת MRI בה התגלה כי הוא סובל מקרע מלא בשריר התאומים. כזכור, ריצ'ארד נפצע בשניות הסיום בהפסד אמש להפועל ירושלים 82:68.

 

בראשון לציון מחפשים כבר תקופה ארוכה שחקן חיזוק בעמדות 3-4 שיגיע על חשבון אחד הזרים. בחשיבה הראשונית ריצ'ארד לא היה אמור לשלם את המחיר, אלא ג'אבון מקריי או מאליק וויינס. כעת, בעקבות הסיטואציה שנוצרה נראה כי לאלופה לא תהיה ברירה אלא להשאיר את השניים ולהחתים במקומו של הגארד שחקן חדש.

 

בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מההפסד לסגנית האלופה. למרות הקאמבק המרשים בחצי השני, את 20 הדקות הראשונות קשה לשכוח. ראשל"צ נראתה אנמית לחלוטין, קלעה 21 נקודות בלבד וספגה 40.

 

וויינס ניסה להסביר את מה שקרה באותם רגעים: "זה היה קצת מהכל. אפשר להאשים את המשחק בגרמניה, אבל אנחנו לא מחפשים תירצים, חפרנו לעצמנו בור נגד קבוצה נהדרת, אי אפשר לחפור בור נגד אף קבוצה, בטח לא נגד קבוצה כזאת. אין תירוצים, שיחקנו כדורסל רע במחצית הראשונה, הם התחילו חמים ולא הצלחנו לעצור אותם, ולא הצלחנו לצאת מההפרש הזה".

 

הרכז האמריקני הסביר מה לדעתו קבוצתו צריכה לעשות כדי להתקדם בטבלה: "צריך לשפר קצת יותר מכל דבר, אנחנו צריכים להיות מוכנים לפלייאוף. אנחנו לא מודאגים לגבי הפלייאוף כרגע, אנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק ומנסים לנצח משחקים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פטריק ריצ'ארד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים