שתף קטע נבחר

אלפסי: "התחלנו את המשחק בהלם"

מאמן עירוני נהריה דיבר בסיום ההפסד 89:68 לבון במפגש הראשון ברבע גמר היורוקאפ. הגרמנים ניצחו 5:25 ברבע הראשון והשיגו מקדמה ענקית לגומלין בארץ. הופסון: "צריכים לשחק ביחד יותר"

יממה אחרי התבוסה הקשה בגרמניה לבון 89:68 ברבע גמר היורופקאפ, מנסים בעירוני נהריה להרים את הראש ולנתח את הסיבות להפסד. למעשה, המשחק הוכרע כבר ברבע הראשון שהסתיים בפיגור ענק, 25:5, אחרי סל שדה אחד בלבד של עירוני נהריה.

 

הקבוצה של אריק אלפסי עוד הצליחה לסגור בשני הרבעים הבאים את הפער ולצמק ל-15 הפרש אבל במקום להמשיך במומנטום ולהשאיר סיכוי לגומלין בארץ, הם איבדו ריכוז ונקלעו שוב לפיגור גדול.

 

אלפסי. "בון שיחקה אגרסיבי" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלפסי. "בון שיחקה אגרסיבי"(צילום: ראובן שוורץ)

 

אלפסי אמר בסיום: "התחלנו את המשחק בהלם שהיה עוצמתי בעיקר בחזרה להגנה. בון שיחקה מאוד אגרסיבי. אנחנו צריכים לקבל החלטות טובות יותר בפעולות ההתקפה שלנו. ננסה לשנות את המצב אבל יהיה קשה לנצח את בון".

 

אם מחפשים נקודת אור בנהריה, אז סקוטי הופסון סיים עם 19 נקודות. הוא אמר בסיום: "בון עשתה עבודה מצוינת. יש לנו הרבה דברים לעבוד עליהם כמו התוקפנות שלנו. אם נשחק ביחד, יותר כצוות, אז יהיה קשה לנצח אותנו".

 

במשחק הגומלין, שיתקיים בארץ ברביעי הבא (19:30), צריכה נהריה לנצח בהפרש של 22 נקודות כדי להעפיל לחצי הגמר. עוד לפני כן, תפגוש הקבוצה את גלבוע גליל (א', 19:30) כחלק מהמאבקים על מקום בפלייאוף העליון. לכבוד יום האישה החליטו בעירוני נהריה לאפשר כניסה חינם לנשים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים