שתף קטע נבחר

מכבי ת"א עלולה לרדת לשפל חדש

הפסד של הצהובים הערב (21:05) מול נועלת הטבלה ארמאני מילאנו עשוי לדרדר אותם למקום האחרון ביורוליג. האיטלקים יגיעו ללא מאמנם ועם סגל חסר. דיימון סימפסון צפוי לערוך הופעת בכורה: "יותר קשה במכבי ת"א ממה שזה נראה"

מכבי תל אביב תארח הערב (ה', 21:05) את ארמאני מילאנו במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג, והפסד עלול להוריד את הצהובים למקום האחרון בטבלה. כדי שזה יקרה, מילאנו צריכה לנצח בשש הפרש או יותר, ובנוסף קאזאן תגבר על ברצלונה וגלאטסראיי לא תובס ב-30 נקודות ומעלה אצל צסק"א מוסקבה. 

 

 

השחקנים של איינארס בגאצקיס יגיעו למשחק לאחר שני הפסדים רצופים: לאולימפיאקוס ביורוליג ולגלבוע/גליל בליגת העל - הפסד שגרר תגובות זועמות מצד המאמן הלטבי כלפי שחקניו. הבשורות המעודדות הגיעו אתמול (ד') מהאימון המסכם. דווין סמית' ערך אימון חלקי ועשוי לקבל הערב דקות. גם סילבן לנדסברג, שספג מכה בברך, ערך אימון חלקי ויהיה כשיר להתמודדות.

 

גם ג'ו אלכסנדר ערך אימון מלא וחזר לכשירות. לעומת זאת, אנדרו גאודלוק, שיקבל חוות דעת רפואית נוספת, ובימים הקרובים צפוי לעבור ניתוח בארה"ב ולהיעדר כחודש וחצי. גם קווינסי מילר, שלא השתתף באימון, צפוי להיעדר לתקופה דומה.

 

המצב של מילאנו לא יותר טוב מזה של מכבי ת"א. האיטלקים נועלים את טבלת היורוליג עם שבעה ניצחונות לעומת 17 הפסדים. בנוסף, הקבוצה הגיעה לארץ ללא מאמנה יסמין רפשה, שסובל משפעת חריפה ונשאר באיטליה. מי שידריך הערב את הקבוצה יהיה עוזרו, מסימו קאנצ'ליירי. ואם כל זה לא מספיק, אז גם שלושה שחקנים ייעדרו מהסגל בשל פציעות: קרונוסלב סימון, מנטס קלנייטיס וזוראן דראגיץ'.

 

סימפסון. "מוכן למשחק הבכורה שלי" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
סימפסון. "מוכן למשחק הבכורה שלי"(צילום: עוז מועלם)

 

מי שעוד צפוי לקבל דקות ראשונות על הפרקט הוא הרכש החדש של הצהובים, דיימון סימפסון, שכבר ערך מספר אימונים עם חבריו החדשים. "אני מוכן למשחק הבכורה שלי", אמר סימפסון באימון המסכם אתמול, "היו לי אימונים טובים, והשחקנים לקחו צעד קדימה מאז ההפסד לגלבוע/גליל, כך שאנחנו מוכנים למשחק. אני עדיין מחפש את מקומי בקבוצה. השחקנים והמאמנים טובים כלפיי ועוזרים לי, כך שאני בטוח שאמצא את מקומי בקרוב".

 

על העמדה שבה הוא חושב שיוצב ביורוליג, אמר הרכש החדש: "זה תלוי במאמן, כרגע אני לא יודע. כנראה שבשביל הקבוצה הנוכחית עדיף שאשחק בעמדת הסנטר, כי בגאצקיס רוצה שנשחק בקצב מהיר ואני חושב שנשיג את זה איתי בעמדה 5. יש לנו הרבה שחקנים בעמדה 4 עם קליעה טובה, וגם דווין סמית' יחזור".

 

סימפסון כבר שיחק בעבר בישראל כשלבש את המדים של עירוני נס ציונה ופגש את קבוצתו החדשה. "זה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה", אמר האמריקאי, "תמיד חשבתי שמכבי מקבלים את כל השריקות מהשופטים, אבל כשאתה כאן אתה כבר לא חושב ככה. מכבי קבוצה טובה".

 

אלכסנדר. "עדיין צריך להתאושש" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אלכסנדר. "עדיין צריך להתאושש"(צילום: אורן אהרוני)

 

ג'ו אלכסנדר, שישוב לסגל, אמר לקראת המשחק: "לא שיחקתי חודש ואני עדיין צריך להתאושש, אבל אני רוצה לתרום לקבוצה ולהעניק לה את הדקות שהיא צריכה. יש לנו שני שחקנים חדשים (דיימון סימפסון ונמרוד לוי – א.ע) טובים ומוכשרים, ואני חושב שהם יסתגלו לקבוצה היטב. צריך לשחק קודם כל בשביל הגאווה והכבוד, כך שכולם נרגשים ושמחים להתמודד מול מילאנו. זה כבר לא משנה אם נהיה בשלב הבא או לא, אנחנו עדיין מכבי ת"א - זו סיבה מספקת עבורנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אינארס בגאצקיס
צילום: עוז מועלם
מומלצים