שתף קטע נבחר

בגאצקיס: "רגיל לשחק עם שאראס"

מאמן מכבי תל אביב התכונן למפגש עם הליטאי וז'לגיריס בהיכל (ה', 21:05) - ולא שכח להחמיא לעצמו: "שיחקתי נגדו המון פעמים, אני גאה בכך שמאז שהגעתי אנחנו בעניינים בכל משחק". די.ג'יי סילי ייעדר שבועיים

מכבי תל אביב ערכה היום (ד') את האימון המסכם לקראת משחק היורוליג מחר (21:05) מול ז'לגיריס קובנה של האקס המיתולוגי שאראס. הצהובים, שכבר איבדו את הסיכוי לעלות להצלבה, יגיעו למפגש מעודדים יחסית מהניצחון המפתיע על פנרבחצ'ה בטורקיה.

 

לטבלאות היורוליג

 

"ז'לגיריס היא קבוצה מאוד אגרסיבית שלא מוותרת אף פעם", החמיא המאמן איינארס בגאצקיס. "הם יודעים איך לשחק ואיך לתקוף את הסל. זה משחק חשוב מאוד בשבילם כי יש להם עוד סיכוי לעלות שלב, והם יעשו הכל כדי לנצח".

 

על המפגש הפיקנטי עם שאראס אמר בגאצקיס: "אני רגיל לשחק נגדו, גם בנבחרות אנחנו אחד נגד השני. זה לא חדש בשבילי להיות נגדו". מה היה קורה אם הלטבי היה מתחיל את העונה בהיכל? "אני לא חושב כל-כך רחוק, רק גאה בזה שמאז שהגעתי לכאן אנחנו בעניינים בכל משחק, חוץ מהתבוסה מול גלאטסראיי. היו חסרים לנו הרבה מאוד שחקנים בגלל פציעות בתקופה שלי וזה לא היה קל".

 

על המשחק אתמול הוסיף בגאצקיס: "כל ניצחון הוא חשוב, אבל כיף לנצח קבוצה גדולה. זה עזר לאווירה הטובה בקבוצה. אנחנו חייבים ליהנות ממה שאנחנו עושים. כמובן שלא הכל קל, אבל זה הבסיס". על דווין סמית', שנעדר מהניצחון באיסטנבול וישחק מחר: "אני שמח שהוא חזר. זה ייתן לנו אפשרות לשחק בהרכבים מגוונים".

 

קולטון אייברסון מתחמם (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
קולטון אייברסון מתחמם(צילום: אורן אהרוני)

משחק ביתי נוסף (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
משחק ביתי נוסף(צילום: אורן אהרוני)

 

די.ג'יי סילי, שנפצע אתמול במהלך המשחק בטורקיה, סובל מחבלה בכף הרגל אך לא משבר. הוא צפוי להיעדר מהמגרשים בשבועיים הקרובים.

יש לו סיבה להיות מחוייך. לנדסברג (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יש לו סיבה להיות מחוייך. לנדסברג(צילום: אורן אהרוני)

 

השתתפה בהכנת הידיעה: אפרת עמורבן

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
איינארס בגאצקיס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים