שתף קטע נבחר

דווין סמית' כשיר למשחק נגד ז'לגיריס

מכבי תל אביב תארח הערב (21:05) את קבוצתו של שאראס במסגרת המחזור ה-28 ביורוליג במשחק שלא יקבע דבר עבורה. הפורוורד הוותיק החלים וישחק היום, די. ג'יי סילי ייעדר שבועיים. סימפסון: "מתי ירשמו אותי בליגה? תשאלו את הצוות המקצועי"

מכבי תל אביב תארח הערב את ז'לגיריס קובנה ושאראס (ה', 21:05) למשחק הבית הלפני אחרון שלה העונה במסגרת המחזור ה-28 ביורוליג, שמבחינתה יהיה לפרוטוקול והנוסטלגיה בלבד. לעומתה, הקבוצה של יאסיקביצ'יוס עדיין נלחמת על הכרטיס לשלב רבע הגמר.

 

לטבלת היורוליג

 

די.ג'יי סילי ייעדר שבועיים עקב חבלה באצבע, ולכן לא ישחק היום. אנדרו גאודלוק, שעבר ניתוח בארה"ב, ימשיך להיעדר. החדשות הטובות לבגאצקיס הן שדווין סמית', שלא שיחק באיסטנבול, כשיר וישחק הערב.

 

ז'לגיריס מגיעה אחרי הפסד לאנאדולו אפס שפגע בסיכויים שלה לעלות שלב, והפסד הערב עשוי לסיים את דרכה ביורוליג. מכבי מחפשת לסיים את העונה במקום טוב באמצע הטבלה, וניצחון היום יעלה אותה מעל למקום ה-13.

 

הפורוורד-סנטר המפתיע של הצהובים, דיימון סימפסון, שמראה יכולת טובה מאוד מאז שהגיע לקבוצה אמר: "בכל משחק יש כוכבים ודברים מיוחדים להתכונן אליהם, אבל אנחנו תמיד מתרכזים בעצמנו". הוא סיפר חוויות מהאולם באיסטנבול אחרי הניצחון על פנרבחצ'ה: "הקהל שם היה קשוח, הם לא הפסיקו לזרוק עלינו מטבעות ולשרוק לנו בוז, גם אחרי שהמשחק כבר הסתיים".

 

דיימון סימפסון  (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דיימון סימפסון (צילום: עוז מועלם)
 

 

על המשחק הערב הוסיף: "ז'לגיריס קבוצה חזקה ויהיה משחק קשה. אנחנו נמצאים בעיצומו של שבוע עמוס, אבל אני בטוח שנמצא את האנרגיות לנצח".

השחקן, שרשום בשלב זה רק ביורוליג, הביע את רצונו לשחק גם בליגת העל: "אני מחכה לזה. אני מכיר את הליגה הזאת טוב כי שיחקתי כאן בעבר. מתי זה יקרה? תשאלו את צוות האימון".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דווין סמית'
צילום: עוז מועלם
מומלצים