שתף קטע נבחר

מכבי ת"א הכריזה על שיתוף פעולה עם ה-NBA

הצהובים יקימו יחד עם הליגה הטובה בעולם "ליגת ג'וניור" לילדים בגילאים 10-11. שיטת המשחקים תהיה דומה לליגה בארה"ב, והשחקנים ילבשו גופיות רשמיות של הקבוצות

ה-NBA ומכבי תל אביב הכריזו היום (שני) על שיתוף פעולה להקמת "ליגת ג׳וניור" שתפעל בשעות אחר הצהריים ובימים מיוחדים לגילאי 10-11, בעונה הראשונה הליגה תכלול 450 ילדים מבית הספר לכדורסל של המועדון.

 

לטבלת ליגת העל

 

ההודעה על השת"פ נמסרה במסיבת עיתונאים של המועדון בנוכחות סמנכ״ל NBA אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, חסוס בואנו והמשנה למנכ״ל של הצהובים, אלי דריקס. הליגה תכלול 30 קבוצות שיתחרו על האליפות שתוכרע בחודש יוני. כל קבוצה תייצג קבוצת NBA (נקבע באמצעות הגרלת דראפט) ושחקניה יקבלו גופיות רשמיות ומשותפות של אותה קבוצה ומכבי תל אביב.

 

"אנו שמחים להתחיל שיתוף פעולה עם הקבוצה הכי מפורסמת של ישראל, מכבי תל אביב, כדי לפתוח את ליגת הג'וניור NBA הראשונה במדינה", אמר בואנו,  "התכנית הזו תספק אווירה כיפית לילדים להתחרות אחד בשני וללמוד לא רק את משחק הכדורסל אלא גם שיעורים לחיים כמו מנהיגות, עבודה קבוצתית וכבוד. אנחנו מצפים להכתיר את האלופה הראשונה של ליגת ג'וניור NBA מכבי תל אביב בישראל 2017”.

 

"אנחנו נרגשים לארגן במשותף את ליגת הג'וניור NBA הראשונה בישראל", מסר ניקולה וויצ'יץ', המנהל הספורטיבי של הקבוצה "קבוצות וארגונים מובילים צריכים לקדם את המשחק למען הדורות הצעירים, לקרב אותם לספורט. אני חושב שהליגה הזו תתאים בצורה מושלמת לאקדמיה שלנו שכוללת קבוצות רבות ברחבי תל אביב עם ילדים בגילאים אלו. הילדים ישמחו לשחק עם גופיות רשמיות של קבוצות מה- NBA ושלנו וייהנו מפורמט המשחקים הזה”.

 

אלי דריקס וחסוס בואנו (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א) (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת
אלי דריקס וחסוס בואנו(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

הג'וניור NBA, תכנית צעירי הכדורסל הרשמית של ליגת ה- NBA ברחבי העולם לבנים ובנות, מלמדת את היסודות הבסיסיים וכן את ערכי המשחק השורשיים כדי לעזור לפתח ולקדם את חוויית המשחק בקרב צעירים, מאמנים והורים ברחבי העולם. מאז עונת 2015/16, ה- NBA הגיע לכ- 12 מיליון ילדים דרך תכניות הכדורסל השיתופיות שלו, כשליגת הג'וניור NBA מגיעה ל- 50 מדינות.

 

בדומה ל- NBA, הקבוצות יחולקו לשני אזורים: מערב ומזרח. ליגת ה"ג'וניור NBA מכבי תל אביב" תשוחק בפורמט של עונה רגילה החל מאפריל, כש- 8 הקבוצות המובילות בכל אזור יעלו לפלייאוף, ושתי אלופות האזורים יעפילו למשחק הגמר שישוחק בחודש יוני. המשחק על האליפות, כמו גם משחקי הפלייאוף וחלק ממשחקי העונה הרגילה, ישוחקו בהדר יוסף, האולם שמשמש את קבוצות הנערים והנוער הבכירות של מכבי תל אביב.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א
דריקס ובואנו
צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א
מומלצים