שתף קטע נבחר

נעימי לא קיבל שחרור ולא יעבור לבני הרצליה

צרות בצרורות לקבוצה מהשרון: פיב"א קבעה שהגארד הישראלי לא יוכל להצטרף, אחרי שסקאפטי האיטלקית סירבה לשחררו. כרם משעור סובל מנקע בקרסול וככל הנראה לא ישותף מול מכבי תל אביב הערב (21:05). דני רובין גמר את העונה

בשורות רעות לבני הרצליה. פיב"א קבעה שיובל נעימי לא יוכל לעבור לקבוצה של מיקי גורקה, שסובלת מסגל ישראלי דליל מאוד מאז עזיבתו של אבירם זליקוביץ' לטובת הפועל ירושלים. הגארד הישראלי כבר סיכם את תנאיו בקבוצה (במדיה שיחק בעונת 2014/5), אבל קבוצתו סקאפטי מהליגה האיטלקית השנייה סירבה לשחררו. מלבד הקביעה של פיב"א ספגה הרצליה מכה נוספת: דני רובין, ששבר את היד ונאבק בפציעה כבר תקופה ארוכה, גמר סופית את העונה.

 

אם זה לא מספיק, כרם משעור סובל מנקע בקרסול לאחר שנפצע באימון הקבוצה ביום שישי. הפורוורד הנהדר צפוי להחמיץ את המשחק הערב (א') מול מכבי תל אביב, שסובלת ממכת פציעות משלה. החלטה סופית לגבי שיתופו של משעור תתקבל בחימום לפני המשחק.

 

מצב לא פשוט. מיקי גורקה (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
מצב לא פשוט. מיקי גורקה(צילום: ראובן כהן)

 

כרם משעור. נקע את הקרסול (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
כרם משעור. נקע את הקרסול(צילום: עוז מועלם)

 

אם משעור אכן לא ישותף, הרצליה תישאר למעשה עם שני ישראלים בכירים בלבד בסגל: תום מעיין ואור לאומי. במצב העניינים הזה ובשל החוק הרוסי, די.ג'יי שארפ ויריב עמירם מקצה הספסל צפויים לשחק מספר רב של דקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים