שתף קטע נבחר

נבחרת ישראל תפגוש את בריטניה

כהכנה ליורובאסקט 2017, שחקניו של אדלשטיין יתמודדו בארץ (13 באוגוסט) מול הבריטים. לישראל צפויים בסך הכל עשרה משחקי אימון לקראת האירוע הגדול שחלקו הראשון יתקיים בהיכל מנורה מבטחים

נבחרת בריטניה תגיע למשחק אחד בארץ במהלך חודש אוגוסט ובכך תשלים את תמונת יריבות האימון של נבחרת ישראל בתקופת ההכנה ליורובאסקט 2017. הבריטים ישחק נגד הנבחרת ב-13 באוגוסט בשעה 21:00 בהיכל קבוצת שלמה וזה יהיה המשחק הראשון מבין שלושה שמצפים לישראל בארץ.

 

שני המשחקים הנוספים יהיו ביום שישי ה-18 באוגוסט בשעה 16:00 נגד סלובניה בהיכל מנורה מבטחים וביום ראשון ה-20 באוגוסט בשעה 21:00 נגד טורקיה באותו אולם 11 ימים לפני פתיחת היורובאסקט.

 

אדלשטיין. ישראל מתכוננת (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אדלשטיין. ישראל מתכוננת(צילום: עוז מועלם)

 

הנבחרת תפתח את אימוני הרשמיים ב-18 ביולי ובסך הכל מצפים לה 10 משחקי הכנה. המשחקים הראשונים יתקיימו בסוף יולי נגד רומניה בבוקרשט, 5-6 באוגוסט תקיים הנבחרת משחקים נגד פינלנד ורוסיה בסנט פטרסבורג, לאחר מכן כאמור יתקיימו שלושה המשחקים בארץ והטורניר האחרון יהיה בוורשה 24-26 באוגוסט ושם תפגוש הנבחרת שוב את בריטניה, הונגריה ופולין המארחת.

 

בריטניה העפילה לאליפות אירופה מבית 7 של המוקדמות במקום השני עם מאזן 3-3 אחרי הונגריה שסגרה 0-6. הבריטים לא השתתפו באליפות אירופה 2015, אבל השתתפו ב-2013 ואז עם גיא גודס כעוזר מאמן ניצחו את ישראל 71-75 אחרי הארכה.

 

את בריטניה מאמן ג'ו פרוטני, עוזר מאמן במילווקי באקס ובעבר היה חלק מצוות האימון של סן אנטוניו, דאלאס, פורטלנד, קליבלנד וברוקלין נטס. בטורניר המוקדמות האחרון שיחק עם נבחרת בריטניה הגארד בן גורדון שמאחוריו יותר מ-700 משחקי NBA במשך יותר מעשור עם ממוצע קריירה של כ-15 נקודות למשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדורסל
עומרי כספי
צילום: איגוד הכדורסל
מומלצים