שתף קטע נבחר

אמאדי אנג'אי נכשל בבדיקת סמים

יינסי גייטס לא לבד: הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט דורשת להשעות את הסנטר הסנגלי (30, 2.13) של בני הרצליה לאחר שבגופו נמצא חומר אסור. במועדון מסרו שעדיין לא קיבלו מכתב מהסוכנות, ואם העובדות יתבררו כנכונות השחקן ישוחרר

הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט דורשת להשעות את שחקנה של בני הרצליה, אמאדי אנג'אי, לאחר שבגופו נמצא חומר אסור. הסוכנות שלחה מכתב לאיגוד הכדורסל שבו היא מורה להשעות מיד את השחקן באופן זמני, בכפוף לשימוע שיוכל לבקש. העונש המירבי שעשוי אנג'אי לספוג בעקבות שימוש בחומרים אסורים עומד על השעיה לארבע שנים.

 

הסנטר הסנגלי בן ה-30 חזר לקדנציה שנייה בהרצליה בתחילת פברואר, לאחר שפתח את העונה הנוכחית במלאגה. בבני הרצליה מסרו שעדיין לא קיבלו מכתב מהסוכנות למניעת סימום, נכון לזמן פרסום הכתבה. יו"ר המועדון, אלדד אקוניס, הבהיר: "אם העובדות יתבררו כנכונות, השחקן ישוחרר". במקרה שאנג'אי יעזוב לא מן הנמנע שאוטום ג'קו, שנדחק מהרוטציה, יחזור למרכז העניינים.

 

אמאדי אנג'אי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אמאדי אנג'אי(צילום: אורן אהרוני)

 

אנג'אי, כזכור, אינו הראשון העונה בליגת העל בכדורסל שעולה לגביו הדרישה להשעיה בעקבות הימצאות חומר אסור בגופו. הסוכנות למניעת סימום כבר דרשה להשעות את יינסי גייטס מעירוני נהריה, לאחר שבגופו נמצא חומר אסור.

 

גייטס טען שנטל תרופות ולכן תוצאות הבדיקה היו חיוביות. הוא שותף בהפסד של נהריה למכבי ראשון לציון, מה שעורר את זעמה של הסוכנות למניעת סימום שהבהירה כי השעייתו עדיין תקפה. לדברי הסוכנות, בגופו של גייטס זוהה קנאביס. מוקדם יותר העונה שוחרר סוני ווימס ממכבי תל אביב אחרי שנטש בדיקת חומרים אסורים לפני שהושלמה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
אמאדי אנג'אי
צילום: יאיר שגיא
מומלצים