שתף קטע נבחר

ראשל"צ: ברנר עוד לא סגור לעונה הבאה

המאמן שהוביל את האלופה לחמישה ניצחונות רצופים אחרי פיטוריו של אריק שיבק, עדיין לא קיבל הודעה מההנהלה כי יאמן גם ב-2017/18. עידן זלמנסון ימשיך. בשבת: הכתומים מארחים את מכבי תל אביב (21:00)

הניצחון 74:91 אמש (ד') על מכבי אשדוד, היה החמישי ברציפות של האלופה, מכבי ראשון לציון, והבטיח לה כמעט באופן סופי השתתפות בפלייאוף. יתרה מכך, אם הכתומים ימשיכו ביכולת הטובה הם אף עשויים להגיע לסדרת רבע הגמר עם יתרון ביתיות, תסריט הזוי לקבוצה שרק לפני חודשיים הייתה במצב קטסטרופלי.

 

מי שחתום על היכולת הנהדרת הוא המאמן שמוליק ברנר שהחליף את אריק שיבק שפוטר בסוף חודש פברואר. ההתחלה דווקא לא הייתה טובה עבור שחקן העבר שהפסיד את שלושת משחקיו הראשונים, אולם בהמשך הגיע שיפור משמעותי בעקבות שחרורם של ג'אבון מקריי ומאליק וויינס, לצד שינוי מספר תרגילים. מאזנו של ברנר כעת עומד על שישה ניצחונות לצד ארבעה הפסדים.

 

 

למרות השדרוג ביכולת של הקבוצה, בהנהלה עדיין לא ישבו עם ברנר לעונה הבאה ולא ברור האם הוא ימשיך. כמובן שיש שביעות רצון מהשיפור, אך באלופה לא רוצים לקחת החלטות פזיזות אחרי הכישלון של פתיחת העונה שהתבטא בהדחה מפתיעה בגביע המדינה להפועל ב"ש מהליגה השנייה, יכולת בינונית בליגת האלופות של פיב"א (למרות ההעפלה לשלב הבא), והפסדים בליגה.

 

מי שצפוי להמשיך הוא עידן זלמנסון. הסנטר הישראלי קלע אתמול 16 נקודות וקטף 7 ריבאונדים ב-26 דקות. לזלמנסון שמושאל ממכבי ת"א, יש חוזה לעונה נוספת במדי הכתומים, ולמרות ההצלחה שלו אין לו כוונה לעבור למועדון אחר. "עידן נהנה פה, הוא משחק הרבה ובעיקר משתפר. אין סיבה שיקפוץ כבר עכשיו לקבוצה כמו הפועל ירושלים או לחזור למכבי ת"א. הוא לא ממהר", אמרו בסביבתו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
שמוליק ברנר
צילום: אבי רוקח
מומלצים