שתף קטע נבחר

אלכסנדר: "כולם מתנהגים כאילו שכחו מאיתנו"

הפורוורד שקבע שיא קריירה (25 נקודות) בניצחון של מכבי ת"א 74:88 על ראשל"צ, עצבני: "נמאס לנו מאיך שמשחקים מולנו, באים לזכות באליפות". יונה ויזנטל ייפגש עם אירגוני האוהדים

ניצחון ביום חמישי (21:05) בבית על גלבוע/גליל יבטיח למכבי תל אביב באופן סופי את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף. הניצחון החשוב אמש - 74:88 בחוץ על מכבי ראשון לציון, הרגיע מאוד את הקבוצה שנמצאת בלחץ אדיר בתקופה האחרונה בעקבות שרשרת הכישלונות.

 

 

מי שאמור להרגיע את המערכת הלחוצה ביותר בישראל הוא יונה ויזנטל, שמונה כיועץ למועדון על ידי ההנהלה רק בסוף השבוע. ויזנטל ייפגש במהלך השבוע עם כל ארגוני האוהדים בניסיון לפשר על הקרע המסתמן בין הצדדים ולמצוא פתרונות למשבר.

 

מי שכיכב היה ג'ו אלכסנדר, שכבר ברבע השלישי שבר את שיא הקריירה שלו וסיים בסופו של דבר את המשחק עם 25 נקודות.

 
"היינו בפוקוס מחדש. הייתה לנו מטרה אחת בראש וזאת התוצאה", אמר המתאזרח. "לא אכפת לי מהמשחק הטוב שלי, אנחנו קבוצה ויש לנו מטרה. זה כל מה שאני חושב עליו. מה שעשיתי אתמול הוא חלק מהמטרה. נמאס לנו מאיך שהקבוצות האחרות משחקות מולנו, אנחנו באים לזכות באליפות. כולם מתנהגים כאילו שכחו מאיתנו, סוף העונה מתקרב ואנחנו כאן".

 

משחק שיא. אלכסנדר (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
משחק שיא. אלכסנדר(צילום: אבי רוקח)

 

בקבוצה היו מרוצים מאוד מדי. ג'יי סילי, שאומנם קיבל רק 13 דקות, אבל ברגעים בהם היה על הפרקט, הצהובים נראו נהדר ולא השאירו סיכוי לאלופה. את משחק הליגה האחרון שלה תשחק מכבי ת"א בחוץ מול מכבי אשדוד ב-15 במאי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
ג'ו אלכסנדר
צילום: אבי רוקח
מומלצים