שתף קטע נבחר

שמעון, דייויד, אודי - תתביישו / דעה בדקה

מקבוצה מקצועית שמכוונת לדרוס את אירופה נותר רק נאום על 12 שחקני יורוליג והמון החתמות מוזרות במיוחד. לא יכול להיות שאין במכבי ת"א סמכות מקצועית שקובעת הכל. אחרי שנשבר בשנים האחרונות כל שיא שלילי אפשרי, אולי כדאי להפסיק לזלזל באוהדים

אונואקו, סימונס, שרמדיני, מילסאפ, מרקיז היינס, פלאניניץ', צירבס, ניק קיינר מדלי, ג'וזף פורטה – יודעים מי החתים אותם בעשור האחרון? יודעים מי פיטר את אבי קובלסקי או את ארז אדלשטיין ב-2 וחצי בלילה? יודעים? אני בספק.

 

לטבלת ליגת ווינר-סל

 

שיטת הניהול של מכבי הדורסנית של פעם עובדתית עבדה, אבל הכדורסל השתנה, התקדם, וההנהלה עדיין לא השכילה להבין שהיא נותרה מאחור. בקבוצת טופ יורוליג, לכאורה, לא יכול להיות מצב שאין סמכות מקצועית אחת שהיא זאת שקובעת איך תראה הקבוצה. וזה עוד מבלי להתייחס לנאום 12שחקני היורוליג, הזלזול באוהדים ומחירי המנויים.

 

מקבוצה מקצוענית שמכוונת לדרוס את אירופה, הפכתם לעסק שמונע אך ורק מאגו,

בו כל אחד לוקח עליו את המשימה להחתים את הפלופ הבא, ואם אפשר אז גם בחוזה no cut ובהרבה כסף. שמעון, דייויד, אודי, אתם לא מתביישים? מה אנחנו כבר מבקשים? שתחחילו להתנהל כמו קבוצה? אתם הייתם רוצים לשחק או לאמן תחת בוסים כמוכם?

 

אחרי שחזינו בשנים האחרונות איך נשבר כל שיא שלילי אפשרי, אחרי ששכחנו איך זה להיות בגמר הליגה הישראלית, מה אתם אומרים, אם אתם הייתם בצד שלנו, הייתם מחדשים מנוי לעונה הבאה?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
שמעון מזרחי
צילום: אבי רוקח
מומלצים