שתף קטע נבחר

תגרת ענק בין אוהדי חולון לכוח האבטחה

מהומה גדולה בסיום ה-78:77 של חולון למכבי חיפה. חלק מהקהל הצהוב-סגול קילל את השופטים ואנשי היריבה, אחד המאבטחים נפצע ופונה לבי"ח

מהומה גדולה בסיום ההפסד הביתי הערב (ד') של הפועל חולון - 78:77 למכבי חיפה, שהעלה את הירוקים ל-1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. ניצחון של חיפה ביום ראשון ברוממה יעלה אותה לפיינל-פור על חשבון מי שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בטבלה.

 

האוהדים קיללו בסיום את אנשי התקשורת, שחקני מכבי חיפה וכמובן גם את אנשי האבטחה, שהתעמתו עם חלק מהקהל הצהוב-סגול. במקום התפתחה תגרה ענקית, שהסתיימה רק לאחר כמה דקות. אחד המאבטחים נפצע במהלך המהומה ופונה לבי"ח.

 

קטטה פרצה בסיום המשחק. אוהדי חולון וכחות המשטרה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
קטטה פרצה בסיום המשחק. אוהדי חולון וכחות המשטרה(צילום: ראובן שוורץ)

 

"יש אווירה של פלייאוף ולפעמים חוצים טיפה את הגבול", התייחס המאמן המנצח, עופר רחימי, למהומה בסיום. "אני, באופן אישי, רוצה להגיד לחולון תודה. הם סידרו לי לינה בעיר, אבל בואו נתרכז בכדורסל".

 

"הכל פתוח, חולון קבוצה קשוחה ומאומנת", הוסיף רחימי. "צריך לעשות הכל כדי לנצח ברוממה. וורקמן? ווילי שחקן שנלחמתי עליו כל הקיץ. אני מאמין בו מאוד".

 

כיסאות מתעופפים ואלימות ביציעים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
כיסאות מתעופפים ואלימות ביציעים(צילום: ראובן שוורץ)

 

ומה היה לדן שמיר להגיד על ההפסד? "קודם כל, כל הכבוד לחיפה. הם משחקים מאוד יפה. אנחנו לא משחקים בשקט נפשי, אבל זה זמן להראות אופי ואיכות ולנצח בחיפה".

 

המאמן נשאל גם על הקאמבק בסיום, בעזרתו הרבה של גוני יזרעאלי, וענה: "אני מאוד אוהב ומחזיק ממנו. הוא שיחק בשני המשחקים הראשונים. הלכנו בהתחלה למשחק יותר פיזי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי הפועל חולון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים