שתף קטע נבחר

שיבק: "גאודלוק הוא המנהיג שלנו"

מאמן מכבי ת"א דיבר אחר הסוויפ על הרצליה ששלח את הקבוצה לפיינל פור והחמיא לכוכב שלו: "כולם מכבדים אותו, הוא עוזר הרבה בחדר ההלבשה". הצהובים רוצים לקיים משחק אימון לפני חצי הגמר

אריק שיבק נמצא בקושי שבועיים במכבי תל אביב, אבל כבר הוליך אותה להישג נאה: העפלה לפיינל פור אחרי 0:3 על בני הרצליה. המאמן היה מאושר אחרי המשחק שהשלים סוויפ ברבע הגמר: "עשינו את זה בצורה הכי מרשימה שיש. תודה לקהל שתמך בי ובקבוצה, אנחנו חייבים אותם כדי להמשיך הלאה".

 

המאמן החמיא לאנדרו גאודלוק: "אין ספק שהוא המנהיג שלנו, הוא נותן הרבה לקבוצה וכולם מעריכים אותו ואוהבים אותו. הוא תומך ומעודד את כולם, נכס לחדר ההלבשה". על המשחק עצמו: "היינו קצת ישנוניים, אבל ברגע שהעלנו את הרמה בהגנה גמרנו את הסיפור". על הפיינל פור: "מכבי תל אביב שנתיים לא הייתה בגמר, קודם כל צריך להגיע לגמר, אנחנו צריכים ללכת משחק משחק. כשנגיע לגמר אני אגיד שאנחנו רוצים אליפות. מכבי צריכה תמיד לשאוף לתואר, אין ספק שמכבי היא קבוצה של תארים". הפיינל-פור ייערך עוד 11 ימים, ובמכבי רוצים לערוך משחק אימון כדי לשמור על כושר.

 

מאמן בני הרצליה, מיקי גורקה, אמר: "העונה הסדירה הייתה טובה. אבל שחקנים נפצעו, והגענו לפלייאוף עם הלשון בחוץ. איבדנו הרבה כדורים, מכבי היו בכושר רצחני והענישו עם שלשות. כל הכבוד לכולם על העונה הטובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים