שתף קטע נבחר

מלחמה בין הרצליה להפועל ת"א על אור לאומי

הגארד (20) החליט לממש את האופציה וימשיך בקבוצה של מיקי גורקה שנתיים נוספות, אך האדומים טוענים: "יש לו חוזה מחייב אצלנו". השחקן: "זו הייתה שנת פריצה, הוכחתי שאני שחקן לגיטימי בליגת העל. אעזור להרצליה לכבוש את היעדים שנציב"

בני הרצליה ממשיכה לשמור על הקיים. אחרי שהאריכה את חוזהו של המאמן מיקי גורקה ואחרי שהחתימה את טוריאן גרין לשנתיים נוספות ומימשה את האופציה על חליל קנאסביץ', הודיעה היום (ב') הרצליה על הארכת חוזהו של אור לאומי בשנתיים נוספות.

 

הגארד בן ה-20 (1.92 מ'), שחסר מאוד להרצליה בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב, חתם בקבוצה בקיץ הקודם על חוזה עם אפשרות של השחקן לשנתיים נוספות, ואתמול הודיע לאומי שהוא מממש את האופציה להמשיך בקבוצה.

 

נשאר לפחות לעוד שנתיים. לאומי (צילום: אלן שיבר, מינהלת הליגה) (צילום: אלן שיבר, מינהלת הליגה)
נשאר לפחות לעוד שנתיים. לאומי(צילום: אלן שיבר, מינהלת הליגה)

 

"אני גאה ומאושר להמשיך את הדרך שהתחלתי במועדון, בו מצאתי בית ובמה להתפתח ולהתקדם כשחקן", אמר לאומי, "השנה שעברה הייתה שנת פריצה מבחינתי, הוכחתי שאני שחקן לגיטימי בליגת העל והוכחתי את עצמי על הפרקט בהזדמנויות שקיבלתי. אמשיך לעבוד בנחישות ומקצועיות גם בעונה הבאה ואעזור לבני הרצליה לכבוש את היעדים שנציב. אני מודה להרצליה על האמון שנתנו בי ומאמין שאני בדרך הנכונה".

 

בינתיים, בהפועל תל אביב כועסים על החתימה של לאומי בהרצליה וטוענים כי הוא כלל לא יכול לעשות זאת. מהקבוצה נמסר: "אנחנו מברכים את אור לאומי על הארכת חוזהו בבני הרצליה. עם זאת, זה הזמן להזכיר לו ולהרצליה שיש לשחקן חוזה מחייב ובתוקף לעונה הבאה בהפועל תל אביב". דני פרנקו, שמונה כמאמן האדומים, בונה על הגארד לעונה הבאה ולא מתכוון לוותר עליו.

 

בעונה החולפת רשם קפטן נבחרת העתודה לשעבר 6.1 נקודות, 2.0 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק בהרצליה, כשהוא מדייק ב-42% מחוץ לקשת. לאחר שאבירם זליקוביץ' שוחרר להפועל ירושלים גדל תפקידו של לאומי בקבוצה מהשרון, ובעקבות פציעות לקראת סיום העונה נתח הדקות שקיבל מגורקה גדל עוד יותר.

 

במחזור ה-30 הוא נבחר לשחקן השבוע בליגת ווינר, אחרי שקבע שיאי קריירה בנקודות (23) ובמדד (25) בניצחון בהארכה על מכבי חיפה.

 

לאומי חלה במחלת הנשיקה מעט לאחר מכן, החמיץ את שני משחקי סיום העונה הרגילה ונעדר מסדרת הפלייאוף שבה הובסה הרצליה.

 

אור לאומי גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, בה החל את דרכו בבוגרים בעונת 2014/15, כאשר במקביל שיחק גם בעירוני רמת גן מהליגה הלאומית במסגרת חוק הכרטיס הכפול. לפני שנתיים הוא חילק את העונה בין אליצור אשקלון (15.8 נקודות ו-3.2 אסיסטים בממוצע) לעירוני ר"ג בליגה הלאומית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלן שיבר, מינהלת הליגה
אור לאומי
צילום: אלן שיבר, מינהלת הליגה
מומלצים