שתף קטע נבחר

היורובאסקט מגיע לאילת, יצחקי: "אנחנו בטירוף"

אליפות אירופה עד גיל 20 לנשים תצא לדרך בשבת, כשישראל תפגוש באולם בגין (18:15) את קרואטיה. שלוש הראשונות יעפילו לדרג א'. המאמנת שירה העליון: "יש דריכות והתרגשות"

בשבת זה קורה: אליפות אירופה לעתודה לנשים דרג ב' תצא לדרך באילת. 12 נבחרות, שישה משחקים כל יום ושלושה כרטיסים לדרג א'.

 

בשבת (18:15, אולם בגין) תעלה ישראל למשחק הראשון והמאוד משמעותי שלה - נגד קרואטיה, שנחשבת לאחת הנבחרות החזקות בבית, הכולל גם את אירלנד, רומניה, בריטניה ובלארוס. שתי הראשונות יעפילו לחצי הגמר. שלוש הראשונות באליפות יזכו בכרטיס המיוחל לדרג הבכיר.

 

נבחרת העתודה נשים (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל) (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
נבחרת העתודה נשים(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

 

"אנחנו בטירוף, מחכות שזה כבר יגיע ומאוד מתרגשות", סיפרה הגארדית יערה יצחקי. "עשינו הכנה טובה ונגיע מוכנות ודרוכות למשחק הראשון ולאליפות בכלל".

 

על היריבה הראשונה - קרואטיה, אמרה יצחקי: "זו נבחרת טובה, אבל התחושה שזה תלוי בעיקר בנו. אם נגיע מרוכזות, ננטרל את הלחץ ונעשה מה שצריך - נוכל לנצח אותן. העובדה שהאליפות נערכת אצלנו בבית תעזור לנו מאוד. יגיע קהל, בעיקר משפחות ואין לי ספק שזה ייתן לנו דחיפה".

 

את הנבחרת מאמנת זו השנה השנייה ברציפות שירה העליון. "יש דריכות והתרגשות שאנחנו מנסים לתעל אותה למקומות הנכונים", סיפרה העליון. "יש לנו סדרה של משחקים לא פשוטה בכלל, אבל אנחנו רוצות להגיע לרגע האמת בשיא הכושר, גם מנטאלית וגם מקצועית. יש מחויבות מלאה של השחקנית והצוות אחרי תקופת הכנה מאוד אינטנסיבית ומדויקת. אני מקווה שנראה את זה כבר במשחק הראשון נגד נבחרת חזקה".

 

יערה יצחקי  (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
יערה יצחקי (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

 

"הקרואטיות סיימו בשנה שעברה במקום החמישי באליפות", התייחסה העליון ליריבה בשבת. "זו נבחרת חזקה, עם שחקניות פנים מצוינות, מאסיביות. נבחרת אירופית קלאסית באמת טובה. נצטרך למזער את ההבדלים הפיזיים בין הקבוצות, אבל אני חושבת שאם נלך לסגנון המשחק אליו אנחנו מכוונים, המשחק יהיה פתוח".

 

סגל הנבחרת כולל את: עדן רוטברג, יערה יצחקי, נוגה פלג פלץ, עמית טולמן, אופיר לביא, שיר לוי, טל לב, צליל וטורי, ליאור הלוי, אלי רוזנבלום, ירדן דנן ויעל גלילי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
יערה יצחקי
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
מומלצים