שתף קטע נבחר

אליהו ביקש לנוח, שוחרר מהמסע לרומניה

הנבחרת תטוס בחמישי לשני משחקי הכנה ברומניה, הפורוורד יישאר בישראל מאחר וטען לעומס. עומרי כספי ייצא למסע, אבל לא ישחק בהתמודדות הראשונה בעקבות חוקי ה-NBA שמגבילים את השחקנים מהליגה הטובה בעולם ל-28 ימי אימון בפגרה

 

אחרי שבוע אימונים אינטנסיבי נבחרת ישראל תמריא מחר (חמישי) לרומניה, שם תקיים שני משחקי אימון ראשונים נגד הנבחרת המקומית. המשחק הראשון יתקיים ביום שישי בשעה 20:30 והשני ביום ראשון ב-20:00. הסיפור הגדול סביב הנסיעה היא העובדה שליאור אליהו לא ייצא עם הנבחרת מאחר וביקש מנוחה. הפורוורד טען לעומס פיזי ומנטלי.

 

ארז אדלשטיין הסכים לבקשתו, ואליהו יישאר בארץ ויתאמן עם ראש מערך הסקאוטינג באיגוד, מודי מאור. בנבחרת אומנם הופתעו מהבקשה של אליהו, אבל זוכרים כי גם בקמפיין הקודם של יורובאסקט 2015 הוא ביקש לא לטוס לטורניר ההכנה הראשון מסיבות דומות.

 

 

ליאור אליהו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ליאור אליהו(צילום: AFP)

עומרי כספי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עומרי כספי(צילום: ראובן שוורץ)

 

עומרי כספי אומנם יטוס עם הנבחרת, אבל לא יוכל ליטול חלק במשחק הראשון. הסיבה: חוקי ה-NBA קובעים ששחקנים מהליגה הטובה בעולם רשאיים לערוך 28 ימי אימון רשמיים בלבד במהלך הפגרה, ואם כספי ייקח חלק בהתמודדות הוא יעבור בעתיד את הכמות המקסימלית, ולא יוכל לעמוד לרשותו של אדלשטיין. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יעל שחרור
ליאור אליהו
צילום: יעל שחרור
מומלצים