שתף קטע נבחר

רשמית: עמית שמחון חוזר להפועל אילת

הגארד/פורוורד הישראלי עזב את מכבי חיפה אחרי עונה אחת ושב לקבוצה הדרומית. טפירו: "מדובר באחד הישראלים הבולטים בליגה". קלע במדים הירוקים 14 נקודות וקלט 4.3 ריבאונדים

 

אחרי קיץ עם לא מעט ספקולציות, לעמית שמחון יש קבוצה חדשה. הגארד/פורוורד הישראלי בן ה-27 חתם אחר הצהריים (רביעי) בהפועל אילת אליה שב לאחר עונה אחת בלבד. העדיף את הצעתה על פני זו של מכבי ראשון לציון.

 

כזכור, בקיץ שעבר חתם שמחון על חוזה לשנתיים במכבי חיפה. מבחינת מספרים זו הייתה העונה הטובה בקריירה שלו כאשר הוא סיים כסגן מלך הסלים הישראלי עם ממוצע של 14 נקודות, אליהן הוסיף 4.3 ריבאונדים למשחק.

 

שמחון. שוב דרומי (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
שמחון. שוב דרומי(צילום: ראובן כהן)

 

למרות זאת בפלייאוף חל פיחות במעמדו והוא קיבל פחות ופחות דקות. שמחון ומשפחתו לא אהבו את המהלך ודחפו לעזיבתו. יש לציין כי את הפריצה הגדולה שלו עשה באילת ובעקבותיה אף קיבל זימון ראשון לנבחרת ישראל.

 

בימים אלה שוהה שמחון עם הנבחרת ומתכונן ליורובאסקט. הוא יטוס מחר עם הכחולים-לבנים לשני משחקי הכנה נגד רומניה, בתקווה להיות בסופו של דבר בסגל הסופי לאליפות שתיערך בתל אביב בסוף חודש אוגוסט.

 

מאמנה החדש של אילת, מאיר טפירו, התייחס להחתמה: "מעבר לעובדה שעמית מכיר את המועדון, מדובר באחד הישראלים הבולטים בליגה, ושחקן שכל מאמן היה רוצה לראות לצדו ולא נגדו. אני מאמין שיחד עם אפיק ניסים, עמית שמחון יהיה מעמודי התווך של הקבוצה".

 

.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עמית שמחון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים