שתף קטע נבחר

נוער: ישראל ניצחה את פולין בהארכה

החבורה של שרון אברהמי חזרה מפיגור דו-ספרתי ל-85:88 על הפולנים באליפות אירוהפ דרג ב'. ניצחון ביום שלישי מול רומניה יבטיח את העפלה לרבע הגמר

ניצחון שלישי לנבחרת הנוער באליפות אירופה דרג ב', הפעם 85:88 על פולין לאחר הארכה. זה היה משחק נהדר של הנבחרת, שהראה המון אופי, חזרה מפיגור דו ספרתי וגם מהלכי קלאץ' של שחקנים גדולים. הנבחרת כרגע במאזן 0:3 והיא תתמודד ביום שלישי מול רומניה כדי לנסות ולהבטיח את העפלה לרבע הגמר עוד לפני מחזור הסיום.

 

הפולנים הוליכו כבר 3:16 ברבע הראשון, אבל בהפסקה כבר נרשם שוויון (46:46) והמשחק היה צמוד עד לסיום. שלשה של עמית עבו, 14 שניות לבאזר, כפתה הארכה.

 

ניצחון גדול. עבו (צילום: FIBA) (צילום: FIBA)
ניצחון גדול. עבו(צילום: FIBA)

 

שתי דקות עברו עד שאחת הקבוצות עלתה על הלוח בהארכה. נקודות של לוינסון מהקו וחדירה נהדרת של קרביץ קבעו 85:86 לישראל כשנותרו 40 שניות לסיום. הפולנים איבדו את הראש, איבדו את הכדור ושש שניות לסיום ביצעו עבירה על יותם חנוכי שהעלה ל-85:88 מהקו. לפולנים היו שש שניות, אבל הם הצליחו לייצר רק אייר-בול וישראל חגגה ניצחון חשוב.

 

קלעו לישראל: מלכה 19, לוינסון 18, חנוכי 14, עבו 9 (8 אסיסטים), אביבי 8, קרביץ (12 ריבאונדים) ואדם 7 כ"א, פורת 4, רינגוואלד 2.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
נבחרת הנוער
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
מומלצים