שתף קטע נבחר

דרו קרופורד חתם במכבי ראשל"צ

פרסום ראשון: אקס בני הרצליה עשוי לחתום בקרוב באלופה לשעבר. מגיע אחרי עונה בינונית בלודוויגסבורג הגרמנית (9.1 נקודות ו-3.5 ריבאונדים)

מכבי ראשון לציון החתימה את הזר השני שלה לעונה הקרובה: אקס בני הרצליה, דרו קרופורד. את העונה החולפת העביר הגארד האמריקני בלודוויגסבורג הגרמנית וקלע במדיה 9.1 נקודות לצד 3.5 ריבאונדים ב-20.9 דקות. בליגת האלופות הוא תרם 8.3 נקודות ו-4.6 ריבאונדים.

 


 

כזכור, קרופורד שיחק בבני הרצליה בעונת 2015/16 והיה אחד הזרים היעילים בליגה עם 15.8 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים. בעקבות היכולת בהרצליה הוא זכה לחוזה בבונדסליגה.

 

קרופורד מול ראשל"צ, כששיחק במדי לודוויגסבורג (צילום: ראובן שורץ) (צילום: ראובן שורץ)
קרופורד מול ראשל"צ, כששיחק במדי לודוויגסבורג(צילום: ראובן שורץ)

 

קרופורד הוא בוגר אוניברסיטת נורת'ווסטרן, ובעונה האחרונה שלו בה קלע 15.7 נקודות, קלט 6.4 ריבאונדים ומסר 2.2 אסיסטים. הוא ניסה את מזלו ב-NBA דרך ליגות הקיץ, ואף זכה לחוזה זמני באורלנדו מג'יק ב-2014/15, אולם שוחרר לפני פתיחת הליגה ושיחק בליגת הפיתוח. אביו של קרופורד, ג'ו, הוא דמות מוכרת מאוד ב-NBA. במשך שלושה עשורים שפט בליגה הטובה בעולם ולפני מספר ימים הודיע על פרישה אחרי קריירה מפוארת.

 

 (צילום: באדיבות מכבי ראשל"צ) (צילום: באדיבות מכבי ראשל
(צילום: באדיבות מכבי ראשל"צ)

 

הסגל של ראשון לציון כולל נכון לעכשיו את אבי בן שימול, עודד ברנדוויין, ג'ייסון סיגרס, ניצן חנוכי, יניב סולומון (שחתם אתמול לשלוש שנים) ועידן זלמנסון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דרו קרופורד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים