שתף קטע נבחר

עודד קטש צפוי להתמנות למאמן נבחרת ישראל

האיש שהוליך את נבחרת העתודה למקום השני באליפות אירופה שנערכה בקיץ האחרון, כבר שוחח עם גורמים באיגוד והגיע להבנות. ידריך את הכחולים-לבנים במוקדמות אליפות העולם בחודש נובמבר

 

 

עודד קטש צפוי לאמן את נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות אליפות העולם בחודש נובמבר הקרוב. מאז שיו"ר הוועדה המקצועית באיגוד, עמוס פרישמן, הודיע לארז אדלשטיין כי סיים את דרכו לאחר ארבע שנים, מעמדו של קטש התחזק.

 

פרישמן שהה לאחרונה בחו"ל ולכן המגעים עם קטש לא התקיימו. כעת, נראה כי כל התנאים הבשילו ומאמן נבחרת העתודה, אותה הוביל בקיץ למדליית כסף באליפות אירופה, יקבל את התפקיד.

 

 

מעמדו התחזק. קטש (צילום: פיב"א) (צילום: פיב
מעמדו התחזק. קטש(צילום: פיב"א)

 

עדיין לא ברור מה יקרה אם קטש יקבל הצעת עבודה במהלך העונה, אבל באיגוד נוטים שלא לאפשר לו לאמן ולכן ככל הנראה יאפשרו לו גם להדריך את הנבחרת האולימפית שתתאמן לאורך העונה. כך יהיה לוח הזמנים של קטש צפוף יותר וגם שכרו יגדל.

 

גם מועמדותו של דן שמיר נלקחה בחשבון, אבל נוכח הלו"ז העמוס של קבוצתו הפועל חולון, לצד העובדה שגם לו יש חלק בכישלון של הנבחרת ביורובאסקט, מעמדו ירד.

 

גם מועמדותו נלקחה בחשבון. שמיר לצד גרשון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גם מועמדותו נלקחה בחשבון. שמיר לצד גרשון(צילום: ראובן שוורץ)

 

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל תקיים היום (14:30) דיון רשמי ראשון

בעקבות כישלון הנבחרת ביורובאסקט. באיגוד טענו כי רק לאחר הישיבה יחלו לדון בזהות המאמן הלאומי הבא, אבל מאחורי הקלעים כבר פעלו כדי לקדם את המגעים עם קטש.

 

מהאיגוד נמסר: "הידיעות כאילו עודד קטש סיכם כמאמן נבחרת ישראל אינן נכונות. הוועדה המקצועית תסכם היום את קמפיין כל הנבחרות 2017. רק בישיבה הבאה יעלה נושא המינוי החדש".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אינטיים ספורטס
עודד קטש
צילום: אינטיים ספורטס
מומלצים