שתף קטע נבחר

דווין סמית' שוחרר ממכבי תל אביב

אחרי בדיקות מקיפות שעבר במועדון, נמצא כי הפורוורד אינו כשיר לשחק כדורסל מקצועני ולכן לא ימשיך. צפוי לפרוש. סמית': "הגוף כבר לא מאפשר לי להמשיך. מכבי תמיד תהיה חלק ממני". זכה עם הצהובים בגביע היורוליג, שתי אליפויות ושישה גביעים

סוף עידן במכבי תל אביב. הצהובים הודיעו אחר הצהריים (רביעי) על שחרורו של דווין סמית' ששיחק במועדון בשש העונות האחרונות. "דווין סמית' עבר הקיץ תהליך בדיקות מקיף. על פי הממצאים הוא אינו כשיר לשחק כדורסל מקצועני ולכן לא ימשיך בקבוצה", נכתב בהודעה הרשמית שהוציא המועדון.

 

"אנחנו רוצים להודות לדווין על תקופתו בקבוצה ומעל לכל על גביע אירופה מתוק במיוחד. סמית' ללא ספק ייזכר לא רק בזכות היותו שחקן מקצוען ומוכשר, אלא גם בזכות אישיותו יוצאת הדופן, והחיבור שלו למועדון, לאוהדים ולמדינה".

 

סמית'. לא כשיר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
סמית'. לא כשיר(צילום: ראובן שוורץ)

זכה עם מכבי ת"א בתשעה תארים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
זכה עם מכבי ת"א בתשעה תארים(צילום: ראובן שוורץ)

 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

 

השחקן עצמו הוסיף: "למרות שרציתי להמשיך לשחק עבור אוהדי מכבי וללבוש את החולצה הצהובה, אני מצטער לומר שהגוף כבר לא מאפשר לי להמשיך להיות שחקן של מכבי בצורה מקצוענית. אני והמשפחה שלי בילינו כאן בשש השנים האחרונות, הילדים שלי גדלו כאן וישראל תמיד תהיה חלק מאיתנו וכמובן כך גם מכבי".

 

"אני רוצה להודות מעומק הלב לבעלים ולהנהלה שהבינו את המצב שלי והתייחסו אליי כאחד משלהם. אני רוצה לאחל למכבי הצלחה בעונה הקרובה. אני מקווה שהשחקנים ישחקו חזק ויחזירו את ההנאה לכל אוהדי מכבי בכל העולם".


 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

 (צילום: מכבי ת"א) (צילום: מכבי ת
(צילום: מכבי ת"א)

 

הפורוורד בן ה-34 נחת בהיכל מנורה מבטחים בקיץ 2011 אחרי שהספיק לשחק בין השאר בפנרבחצ'ה וכן בבנטון טרוויזו. הוא זכה עם הצהובים ביורוליג ב-2014, שתי אליפויות (2012 ו-2014) ושישה גביעי מדינה (2012-2017). ממוצע הקריירה שלו ביורוליג עומד על 10.6 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים. בליגת העל הוא קלע בממוצע 13.2 נקודות. סמית' מדורג במקום ה-23 ברשימת קלעי כל הזמנים של מכבי ת"א בליגה עם 1,608 נקודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דווין סמית'
צילום: עוז מועלם
מומלצים