שתף קטע נבחר

מוקדמות היורופקאפ: הרצליה הפסידה לפורטו

הקבוצה של מיקי גורקה ספגה 68:65 ביתי ותנסה לתקן בגומלין ביום רביעי הבא בפורטוגל. ג'ף אדריאן וטוריאן גרין קלעו 14 כל אחד למפסידה, שמתרחקת מהופעה בשלב הבתים של המפעל

בני הרצליה התרחקה הערב (ג') משלב הבתים של היורופקאפ. החבורה של מיקי גורקה ספגה הפסד ביתי 68:65 לפורטו, במשחק הראשון מבין שניים בשלב המוקדמות השני והאחרון של המפעל.

 

הרצליה הוליכה 15:17 בסיום הרבע הראשון, אך ראתה את פורטו רצה 8:22 ברבע השני ועולה ליתרון דו-ספרתי מבטיח (24:37). ריצת 0:8 של המקומיים מזערה נזקים עד להפסקה (32:37). מרקוס גילברט האורח היה נהדר וקלע 19 נקודות עד המחצית.

 

מיקי גורקה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מיקי גורקה(צילום: ראובן שוורץ)

 

פורטו המשיכה במומנטום האדיר שלה גם ברבע השלישי, אותו הקבוצה הפורטוגלית סיימה ביתרון 45:55. האורחת קלעה חמש נקודות בלבד בשש הדקות הראשונות של הרבע האחרון, הרצליה אפילו הצליחה להפוך את התוצאה (62:68, דק' 38), אבל דווקא אז המארחת כשלה במאני-טיים. בפיגור 66:65, שון דוסון איבד כדור, וויל הנלי קלע ליי-אפ ודומיניק ארצ'י החטיא שלשה עם הבאזר שהייתה יכולה להכניס את המשחק להארכה. הגומלין בפורטוגל ביום רביעי הבא.

 

"היה משחק קשוח, לא הצלחנו להיכנס למשחק מבחינה התקפית. נצטרך לצאת לפורטוגל, להוכיח שיש לנו אופי ולנצח שם. לשחק כמו ששיחקנו ברבע הרביעי, לפחות ברמה ההגנתית", אמר מיקי גורקה בסיום.

 

קלעו להרצליה: אדריאן וגרין 14 כ"א, דוסון 10, ת'יימס, ארצ'י וקנאסביק 8 כ"א, סינגר 2, רוזנברג 1. הירבו לקלוע לפורטו: מרקוס גילברט 24, וויל הנלי 15.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'ף אדריאן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים