שתף קטע נבחר

נוריס קול בסגל מכבי ת"א לגמר גביע ווינר

הרכז יהיה כשיר למשחק מול עירוני נהריה (חמישי, 21:00), פייר ג'קסון ודיאנדרה קיין הפצועים מחוץ לסגל. ג'ייק כהן: "הניצחון על ראשון לציון הוא צעד בכיוון הנכון, בשבוע הבא החום יעלה. כשהכל יתחבר יהיו תוצאות נהדרות"

 

מכבי תל אביב עלתה בפעם התשיעית ברציפות לגמר גביע ווינר אחרי שניצחה 60:86 את מכבי ראשון לציון, ותפגוש מחר (חמישי, 21:00) את עירוני נהריה. ברבע הגמר שחקניו של נבן ספאחיה לא הרשימו במיוחד מול היריבה העירונית הפועל תל אביב, אבל הפעם הם הגיעו נטולי לחצים וברחו ליתרון דו-ספרתי במחצית השנייה.

 

ג'ון דיברתולומאו הציג יכולת נהדרת עם 19 נקודות וזכה למחמאות בקבוצה. הצהובים מעידים כי יש תחושה שהם מצליחים להתחבר ממשחק למשחק, ובעיקר מצפים לראות את הקבוצה עם הסגל המלא שלה. בינתיים הודיע המועדון כי נוריס קול יהיה כשיר למפגש מול נהריה. פייר ג'קסון ודיאנדרה קיין הפצועים שוב מחוץ לסגל.

 

שחקני מכבי ת"א חוגגים את הניצחון על ראשל"צ (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני מכבי ת"א חוגגים את הניצחון על ראשל"צ(צילום: אורן אהרוני)

 

ג'ייק כהן סיכם את הניצחון בחצי גמר המפעל: "אני חושב שעשינו צעד טוב קדימה, בשביל זה משחקים את המשחקים האלה. אנחנו יודעים שזו עדיין הכנה לעונה ומתקנים טעויות. זה היה צעד בכיוון

 הנכון. קשה לתרגם את ההכנה שלנו לאחוזים, אנחנו מרגישים שאנחנו מתקדמים. בכל משחק אנחנו משתפרים. בשבוע הבא החום יעלה וזה הזמן להראות מה אנחנו יכולים לעשות".

 

כהן, שחזר לקדנצייה שנייה במדים הצהובים, המשיך: "הסיטואציה עבורי שונה, אני אדם שונה, שלוש שנים עושות את זה. אני שמח שחוויתי דברים חדשים, הרבה אנשים מביאים דברים חדשים, יש לנו את הגישה הנכונה ואנחנו מתחילים להתחבר. כשהכל יתחבר יהיו תוצאות נהדרות".


פורסם לראשונה 04/10/2017 08:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
נוריס קול
צילום: יאיר שגיא
מומלצים