שתף קטע נבחר

מכבי חיפה פותחת עונה, לוק מרטינס מחוץ לסגל

אחרי שחזרו ממסע המשחקים בארצות הברית, הירוקים יפתחו עונה באיחור ויתארחו אצל מכבי אשדוד של האקס בראד גרינברג (ד', 19:30). הגארד סובל מפציעה בלסת. עופר רחימי: "מצפה לנו משחק לא פשוט. באופן אישי אני נרגש לשחק מול בראד, ממנו למדתי רבות"

מכבי חיפה, סגנית אלופת המדינה בכדורסל, נחתה אתמול (שני) בישראל ותשחק מחר ב-19:30 באשדוד במשחקה הרשמי הראשון העונה. המשחק, כזכור, נדחה למועד הזה בגלל מסע המשחקים של חיפה בארצות הברית. שחקן הקבוצה, לוק מרטינס, סובל מפציעה בלסת ולא יתלבש למשחק.

 

עופר רחימי יפגוש את בראד גרינברג, אקס חיפה שמאמן היום באשדוד. רחימי היה עוזרו של גרינברג בעונת האליפות של מכבי חיפה (2012/13). "מרגש לפתוח עונה חדשה. מצפה לנו משחק לא פשוט באשדוד ואני באופן אישי נרגש לשחק מול בראד גרינברג, ממנו למדתי רבות", אמר רחימי לקראת ההתמודדות, "אני מקווה שנדע להגיע למשחק בשיא הפוקוס והמחויבות, כדי לפתוח את העונה ברגל ימין".

 

מקווה להגיע למשחק בשיא הריכוז והמחויבות. עופר רחימי (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
מקווה להגיע למשחק בשיא הריכוז והמחויבות. עופר רחימי(צילום: יאיר שגיא)

 

עוז בלייזר הוסיף: "כולנו מתרגשים מאוד להתחיל את העונה. חזרנו ממסע משחקים שגיבש אותנו מאוד ונקווה שזה יעזור לנו כבר מחר באשדוד. אשדוד קבוצה טובה, במיוחד בבית. אנחנו מצידנו עשינו את ההכנה שלנו ונבוא להילחם במטרה להתחיל את העונה עם ניצחון חשוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי חיפה
לוק מרטינס
צילום: מכבי חיפה
מומלצים