שתף קטע נבחר

דרמה בחולון: וולדן חש לחצים בחזה והובהל לביה"ח

הגארד כבר הגיע לנתב"ג לקראת הטיסה לליטא למשחק מול יובנטוס בליגת האלופות ברביעי (19:00), חש בכאבים ונלקח לאסף הרופא. שמיר על ההתמודדות: "חייבים להציג כדורסל טוב ולשחק יחד"

 

הפועל חולון המריאה למשחק שלה מול יובנטוס הליטאית (רביעי, 19:00) במחזור השלישי בליגת האלופות של פיב"א ללא הגארד האמריקני שלה, קורי וולדן, שחש לחצים בחזה רגע לפני העלייה לטיסה ונלקח לבית החולים אסף הרופא לבדיקות. וולדן היה אחד השחקנים היציבים של חולון מפתיחת הליגה ומפתח משמעותי בהגנה. בלעדיו לקבוצה יש עדיין קו אחורי עמוק עם טו הולוויי, תמיר בלאט, חנן קולמן והקפטן שלומי הרוש.

 

לקראת ההתמודדות מול יובנטוס אמר שמיר: "אחרי שני הפסדים קשים בפתיחת המפעל, אני מקווה שנציג כדורסל טוב יותר ונשהיה מחוברים. רק כך ניתן לעצמנו סיכוי לנצח בליטא".

 

וולדן. לא ישחק נגד יובנטוס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
וולדן. לא ישחק נגד יובנטוס(צילום: ראובן שוורץ)

 

כזכור, חולון הפסידה במחזור הפתיחה של המפעל בחוץ למורסיה (78:76) למרות שהוליכה לאורך כמעט כל המשחק, ולאחר מכן הובסה בבית 85:56 על ידי מונאקו. גם הקבוצה הליטאית לא נחלה יותר מדי הצלחות עד כה בליגת האלופות. היא אומנם ניצחה את שני המשחקים במוקדמות מול שרון דרוקר ואקדמיק סופיה, אבל בהמשך הובסה נגד מונאקו (90:53) והפסידה גם לקרשיאקה (90:78). מצד שני, שני המשחקים הללו נערכו בחוץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל חולון
קורי וולדן
צילום: הפועל חולון
מומלצים