שתף קטע נבחר

תבוסה ביתית למכבי חיפה מול ראשל"צ

הירוקים התפרקו ברוממה והפסידו 96:73 לקבוצה של שמוליק ברנר, אחרי שכבר פיגרו ב-38 הפרש. עופר רחימי זעם בסיום: "מתבייש בפני הקהל, פשוט בושה איך ששיחקנו"

 

 

מכבי חיפה ממשיכה להתרסק. אחרי הניצחון הדרמטי על עירוני נס ציונה, הקבוצה של עופר רחימי ספגה היום (ו') הפסד ביתי כואב במיוחד - 96:73 למכבי ראשון לציון - אחרי שכבר פיגרה ב-38 בהפרש באמצע הרבע השלישי (76:38).

 

 

חיפה פתחה עם פרדריק בורדיון, אנג'ל רודריגס, עוז בלייזר, וויל גרייבס וברנדון באומן, ולא הייתה בעניינים מהרגע הראשון מול החמישייה הכתומה (אבי בן שימול, דרו קרופורד, מארק טולפסון ומרפי הולוויי) - שברחה ל-0:11 בפתיחה. אחרי עשר הדקות הראה לוח התוצאות בחיפה 6:24, והמצב של הירוקים רק החמיר.


ניצחון גדול. ראשון לציון חוגגת (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
ניצחון גדול. ראשון לציון חוגגת(צילום: זהר שחר)

 

טולפסון, קרופורד וג'ייסון סיגרס הגדילו את הפער ל-18:53 לקול שריקות הבוז של אוהדי חיפה. 30 האוהדים של ראשון ראו את הקבוצה שלהם מטפסת ל-38:73 מדהים, וההמשך ידוע. מכבי חיפה, מסתבר, עדיין תקועה במסע שלה בארצות הברית, וסופגת תבוסה שנייה בפתיחת העונה העגומה שלה אחרי ההפסד למכבי אשדוד. הקהל ברובו עזב את האולם עוד ברבע השלישי.

 

מאמן מכבי חיפה, עופר רחימי: "אני מתבייש בפני הקהל. התפרקנו בהגנה. פשוט בושה איך ששיחקנו. ננסה להרים את הקבוצה. חייבים לשחק יותר אגרסיבי, להיות אחראים יותר. ככה אי אפשר לשחק". עוז בלייזר: "אני לוקח אחריות על מה שקרה. אני צריך להוביל גם בקליעות וגם באנרגיות. היינו רכים מאוד. יש רגעים לא טובים. חייבים להישאר ביחד, מחכה לנו שבוע קשה עם משחקים מול מכבי תל אביב וחולון. חייבים להיות טובים יותר כדי לסייע לקבוצה".

 

שריקות בוז ונטישה מוקדמת. אוהדי מכבי חיפה (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
שריקות בוז ונטישה מוקדמת. אוהדי מכבי חיפה(צילום: זהר שחר)

 

ארבע דקות לסיום ראשון לציון לקחה פסק זמן כשההפרש היה גבוה מאוד, מה שהלהיט את הרוחות. המאמן שמוליק ברנר: "תומר שטיינהאור צעק משהו, אני יודע שלקחתי פסק זמן בגלל שאיבדנו כדורים. לא היה קל מול מכבי חיפה, ניצחנו בצדק".

 

הרבו לראשון לציון: סיגרס 19, קרופורד 18, הולוואי 17. לחיפה: מרטינס 16.

 

  • לסטטיסטיקת המשחק המלאה

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
אבי בן שימול מול עוז בלייזר
צילום: זהר שחר
מומלצים