שתף קטע נבחר

בשבת: הפועל ת"א מול בני הרצליה

משחק קריטי לאדומים, שרוצים לעלות למאזן חיובי בליגה (18:30), אך לא ניצחו את יריבתם בחוץ כבר שנתיים וחצי. חיפה תנסה לחזור לעצמה מול חולון (20:30)

 

המחזור החמישי בליגת העל ייפתח מחר (שבת) עם שני משחקים. בני הרצליה תארח באולם היובל את הפועל תל אביב (18:30) במשחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות. בצד אחד, הרצליה מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים (שניים באירופה ואחד בליגה לנהריה) ובצד השני הפועל ת"א, שרוצה להמשיך במגמת השיפור אחרי הניצחון על הפועל אילת.

 

לטבלת ליגת ווינר-סל

 

הניצחון האחרון של האדומים ביובל היה לפני שנתיים וחצי - מחזור הסיום של עונת 2014/15 - 80:86. מאז הם הפסידו ארבע פעמים ברציפות בחוץ לחבורה מהשרון.

 

משחק קריטי. פרנקו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
משחק קריטי. פרנקו(צילום: עוז מועלם)

עבור ג'ף אלן, שחוזהו מסתיים בעוד קצת יותר משבוע, יהיה זה משחק קריטי. יכולת טובה שלו עשויה לעזור לאורחת לרשום ניצחון, אבל אם יסתבך בעבירות כהרגלו ויתעסק פחות בכדורסל ויותר בדברים שמסביב, האדומים צפויים לסבול. "אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה מאומנת במגרש קשה, נצטרך להישאר ביחד ולעשות אחד את השני טובים יותר לאורך 40 דקות כדי להיות בעמדת ניצחון", אמר דני פרנקו.

 

במשחק השני תפגוש מכבי חיפה את הפועל חולון (20:30) בהופעת הבכורה בליגה של גלן רייס ג'וניור. גם בצד הירוק תהיה הופעת בכורה, אבל מחודשת של רג'ינלד באקנר. בחולון עוד זוכרים את ההדחה המפתיעה שלהם ברבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה על ידי החיפאים, וירצו לנקום.

 

בכורה בליגה בחולון. רייס ג'וניור (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בכורה בליגה בחולון. רייס ג'וניור(צילום: ראובן שוורץ)

 

המקומיים חייבים להתחיל לשחק כדורסל חיובי אחרי שספגו כבר תבוסות

ממכבי אשדוד, מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב. "אנחנו יודעים שההתמודדות מול הפועל חולון תהיה קשה, אבל אנחנו גם יודעים שאנחנו צריכים לנצח משחקים בכדי להתקדם בטבלה. אני מצפה מהשחקנים להמשיך ולהראות שיפור באגרסיביות ובמלחמה על הפרקט", אמר עופר רחימי.

 

דגן יבזורי, שעומד על 1 מ-11 בלבד מחוץ לקשת העונה, הוסיף: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה כישרונית מאוד, נצטרך לבוא אגרסיביים ומרוכזים כדי לצאת עם הניצחון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דני פרנקו
צילום: עוז מועלם
מומלצים