שתף קטע נבחר

לויצקי: "יש לנו את כל האמצעים כדי להצליח"

נבחרת הנשים תצא למנצ'סטר, לקראת המפגש בשבת (21:30) מול בריטניה בפתיחת מוקדמות היורובאסקט. עדן ענבר: "מודעים לחשיבות המשחק, נעשה הכל כדי לנצח"

נבחרת הנשים תמריא היום (חמישי) למנצ'סטר, לקראת משחקה בשבת (21:30) מול בריטניה, בפתיחת מוקדמות היורובאסקט לנשים.

 

עוד בבית הישראלי גם יוון החזקה, שסיימה רביעית באליפות אירופה האחרונה, ופורטוגל, אותה תארח הנבחרת ביום רביעי הבא בהיכל קבוצת שלמה. הראשונה מכל בית ושש הסגניות הטובות ביותר יזכו בכרטיס ליורובאסקט שייערך בעוד שנתיים בלטביה ובסרביה.

 

נבחרת ישראל. יהיה קשה (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל) (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
נבחרת ישראל. יהיה קשה(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

 

"אנחנו בעיצומו של שבוע אימונים אינטנסיבי במטרה להגיע מוכנים לשבת", הסביר המאמן עדן ענבר. "אנחנו מרוצים מההתקדמות שלנו בשבוע הזה ומקווים להגיע מוכנים מבחינה טקטית ובשיא הכושר. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק להמשך הקמפיין ונעשה הכל כדי לנצח".

 

קל זה לא הולך להיות. שי דורון, שהייתה שותפה לכל שלוש העליות האחרונות של נבחרת הנשים ליורובאסקט, תחסר לעדן ענבר, מאחר שיצאה לחופשה ידועה מראש עוד בקיץ. ליעד סואץ-קרני פצועה והסגל שהעמיד המאמן הלאומי צעיר מאוד וכולל כמה מהכישרונות הגדולים של הענף כמו טל לב, עדן רוטברג, נוף קדם, דניאל רבר ויערה יצחקי.

 

צעירי, ענבר ולויצקי. "משחק חשוב להמשך הקמפיין" (צילום: איגוד הכדורסל) (צילום: איגוד הכדורסל)
צעירי, ענבר ולויצקי. "משחק חשוב להמשך הקמפיין"(צילום: איגוד הכדורסל)

 

"הבנות הצעירות מגיעות בשלות וממקום הרבה יותר מוכן לקחת את המושכות", סיפרה הקפטנית החדשה, קטיה לויצקי. "הן לא נרתעות מהאחריות, מאוד דומיננטיות באימונים ובחדר הלבשה. אין לנו גם יותר מדי זמן להיות ביחד ולהתגבש ולמרות זאת יש אווירה טובה מאוד בנבחרת. יש לנו את כל האמצעים כדי להצליח, נשאר רק לעלות על המגרש ולעשות את זה".

 

הסגל המלא: דניאל דיאמנט, טל לב, קטיה לויצקי, רוני בן-נון, אלישיה קלארק, שירן צעירי, נעמה שפיר, נופר שלום, דניאל רבר, נוגה פלג פלץ, נוף קדם, יערה יצחקי ועדן רוטברג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדורסל
עדן ענבר וקטיה לויצקי
צילום: איגוד הכדורסל
מומלצים