שתף קטע נבחר

חשש לשבר בארובת העין של טים קמפטון ג'וניור

הפורוורד החדש של בני הרצליה פונה לבית החולים עוד במהלך המשחק באילת (69:70) ועובר בדיקות. בקבוצה כבר החלו לחפש אחר מחליף. מיקי גורקה על הניצחון הדרמטי: "העתיד שלך נקבע לפעמים על זריקה אחת"

בני הרצליה קטעה סוף כל סוף רצף של ארבעה הפסדי ליגה עם 69:70 קשה באילת, אבל הקבוצה מהשרון עדיין לא רגועה. טים קמפטון ג'וניור, שהובא במקום חליל קנאסביץ', נפצע לפני שהספיק להשלים 10 דקות על הפרקט במשחק הבכורה שלו בקבוצה, וקיים חשש שהוא סובל משבר בארובת העין. במועדון כבר החלו לחפש אחר מחליף, למקרה שקמפטון ג'וניור גמר את העונה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

הפורוורד ספג אתמול (ראשון) מכה חזקה בעינו ופונה במהלך המשחק לבית החולים יוספטל. בהמשך הוא הועבר לבילינסון וכעת הוא נבדק כדי לאבחן במדויק את חומרת הפציעה.

 

מיקי גורקה סיכם אמש את הניצחון: "הייתה יותר מחויבות הגנתית ובכלל. היינו צריכים לגמור את המשחק כמה פעמים. ידעתי שזה לא יהיה יפה".

 

בראיון הטלוויזיוני אחרי המשחק הפתיע גורקה כשאמר: "אני אוהב מאוד לאמן, אבל זה חרא של מקצוע". כשאקזבייר ת'יימס עמד על הקו והחטיא שתי זריקות עונשין קריטיות גורקה חווה את זה על בשרו - אבל למזלו מהלך הגנתי גדול של דומיניק ארצ'י שחסם את דמיון ג'יימס סידר לקבוצתו את הניצחון. המאמן לא הכחיש שעתידו המקצועי עמד על כף המאזניים.

 

גורקה. נשאר בתפקיד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גורקה. נשאר בתפקיד(צילום: אורן אהרוני)

 

"תסתכל על חצי הדקה האחרונה. העתיד שלך נקבע לפעמים על השאלה האם השחקן קלע את זריקת העונשין או לא. המצב לא היה אידיאלי. כשלא משיגים ניצחונות ומחליפים שחקנים, אתה יודע שאתה הבא בתור", הסביר המאמן.

 

גורקה יכול להיות מרוצה מההתפוצצות ההתקפית של שון דוסון במחצית השנייה. דוסון, שקלע 18 נקודות ברבע השלישי מתוך 25 במשחק כולו, אמר: "אני שמח מאוד שהצלחנו בדקות האחרונות לשמור על היתרון שהיה לנו, ולצאת מהמשחק הזה עם ניצחון חשוב מאוד עבורנו אחרי רצף הפסדים ארוך מאוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מיקי גורקה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים