שתף קטע נבחר

אקוניס: "צריך ללמוד גם מכישלונות"

יו"ר בני הרצליה סיכם את החוויה האירופית אחרי ההדחה מהיורופקאפ: "לא היינו מוכנים לעומס ולעובדה שלא נוכל לקיים הכנה לעונה כמו שצריך. בעתיד נדע להתמודד טוב יותר"

אכזבה גדולה בבני הרצליה אחרי המשחק שחרץ את גורל העונה האירופית של הקבוצה. שחקניו של מיקי גורקה נכנעו אתמול (רביעי) 83:65 לצמוקי מינסק בבלארוס, איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא ביורופקאפ ויתרכזו מעתה במסגרת המקומית.

 

אל שלב הבתים עלתה הרצליה דרך המוקדמות יחד עם פורטו למרות הפסד מינימלי בסיכום שני המשחקים, בעקבות פרישה של מספר קבוצות שנשרו מליגת האלופות של פיב"א. את המפעל היא פתחה בניצחון חוץ על אלבה פהרוואר בהונגריה, אבל אחר כך באו ארבעה הפסדים רצופים - כולל תבוסה ביתית ב-25 הפרש לקבוצה ההונגרית שסימלה את שיאו של המשבר.

  

אלדד אקוניס (צילום: אורן אהרוני)
אלדד אקוניס(צילום: אורן אהרוני)
 
"לצערי השנה החוויה האירופית שלנו הייתה פחות טובה", סיכם יו"ר בני הרצליה, אלדד אקוניס. "הסיפור עם המוקדמות שהפתיע אותנו זה דבר שאנחנו סוחבים על הגב עד היום גם בליגה. העומס ובעיקר העובדה שלא יכולנו לעשות הכנה לעונה כמו שצריך זה משהו שלא היינו מוכנים אליו. ועדיין זה חלק מתהליך של למידה למועדון, בעתיד אם נזכה להשתתף באירופה נדע להתמודד עם זה טוב יותר".

 

"גם כישלונות וחוסר ההצלחה שלנו לעבור שלב זה משהו שצריך ללמוד ממנו ולהתפתח. כרגע הראש שלנו חוזר בפוקוס מלא לליגה בניסיון להזיז את העונה הזאת קדימה למטרות שעוד נשארו לנו", הוסיף אקוניס.

 

18 נקודות ו-11 ריבאונדים של ג'ף אדריאן לא הספיקו אתמול במינסק. שון דוסון קלע 11 נקודות אבל שוב באחוזים לא משביעי רצון (רק 3 מ-11 מהשדה) וטוריאן גרין תרם 10. דייויד קראביש הוביל את המנצחת עם 18 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. בליגת העל מאזנה השלילי של הרצליה עומד על 4:2.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלדד אקוניס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים